kaliber Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 heisan har nå en matsui flatskjerm som jeg låner for en periode 3-4uker problem er at jeg ikke får noen annen oppløsning enn 800x600pixler. selve skjermen er jo en 20" noen som har noen tips å triks på hva jeg kan gjøre? har reinnstallert driverne til skjermkort. på forhånd takk Lenke til kommentar
Sund Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har du instalert driver til skjermkorte? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Gå til hjemmesiden for skjermprodusenten, så finner du drivere der. Driveren er ei .INF-fil som inneholder informasjon om bl.a hvilket oppløsning skjermen din kan bruke. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hva skjer om du setter oppløsning til 1400*1050 eller 1600*1200 (avhengig av hva som er native)? Står det på skjermen at oppløsning ikke støttes, eller er det windows som krangler? Bruker grafikkortet sin egentlige driver eller bruker den VGASave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå