Fear the Scare Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei, jeg lurte åp om det fantes form av program som kan lage sine egene skrifter, bearbeide en f.eks. bokstaven "A"... Og at jeg kan gi bokstaven en "glinsende" og "gyllen" vis du vet om noen program som er fint til detta så takker jeg gjerne for hjelp:) Lenke til kommentar
emero Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Om du går på f.eks download.com finnes nok utallige programmer for å editere/skape fonter om det er det som er ønskelig. Om du skal lage effekter på en eksisterende bokstavtype, må du bruke et bildebehandlingsprogram som for eksempel Photoshop. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 ok, så photoshop er ikke bare kontrast og skygge behandlig (f.eks.) Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 ok, så photoshop er ikke bare kontrast og skygge behandlig (f.eks.) 9308320[/snapback] Photoshop blir brukt til så uttallig mange ting. Du er tydeligvis ny i programmet? Photoshop er jo genialt til å endre/redigere fonter og tekster. Ta det ein tur inn her på Photoshop Cafe og bla igjennom Gallery eller prøv deg på nokre tutorials. Mykje å lære! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) ER en skikkkelig n00b jeg da i photoshop, hvordan kan jeg forandre jointer på bosktavens hjørner, og vis jeg vil at bokstavene skal være i chrome at dem glinser tilbake... og hvilken photoshop, som du ser at jeg spørr er typen får meg?. Endret 20. august 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 er det ikke lettere å bruke illustrator? type - create outlines og bruke penneverktøyene til å forme eksisterende fonter slik man vil ha bokstavene. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 har du trail link til det? Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 er bare å søke på nettet det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå