Gå til innhold

Velge 2 valgfrie spill?

Elohim

Anbefalte innlegg

Jeg ringte Ekspert i dag og spurte om de hadde flere av de ps3 starter packene!

de sa "nei...... MEN vi har en ps3 som vi har testet et spill på, så du kan få den med 2 valgfrie spill med 1 ekstra spake for 300,- under prisen" skal hente den i morgen =)

Skal velge Resistance og et til, vet ikke enda! noen som kan hjelpe meg med og velge et spill til? Jeg liker Action, Adventure, fighting(sword/fist) og stuff som det! :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virtua Fighter 5? The Darkness? Rainbow Six: Vegas?

9303524[/snapback]

Ehmmm..... Virtua Fighter 5 var ikke akkurat så veldig bra :p jeg mener... ok det har ganske nice graphics... men gameplayet(jeg vet det er et fighting game) men det var så idiotiskt... minnet meg om det første tekken spillet :p

med Fighting game, tenker jeg mere på Heavens Sword eller noe lignende.

Rainbow Six: Vegas var et ok spill.. litt for "ps2" aktigt for meg, jeg har ikke sett noe HD trailer fra det spillet så jeg kan ta feil! jeg har bare sett en dowgradet verson av det med youtube quality! noe annet? =D :w00t:

Lenke til kommentar
Call of Duty 3 kom jo ved lansering, men har ikke spillt det selv da.

Edit: Og Marvel: Ultimate Alliance er vel også noe slags skytinggreier. (Har ikke spillt det heller.)

9303754[/snapback]

Jeg tror ikke jeg kommer til og ta et "gratis" spill og velge CoD 3, det er alt for likt 2'eren. etter en del tenking tror jeg skal velge et bil spill ellernoe mener dere at Motorstorm er bra? jeg vet at det er standar pakken! men akkurat nå er det ikke akkurat MYE bra'e spill og velge mellom, jeg vet det er mye bra der ute, men det er bare innen en viss antal forskjellige spill de har nede på Ekspert :p så jeg tror nesten jeg skal vente og se hva de har der nede =)

Tusen takk for disse "insight"'ene som dere har gidd meg! Takk Tharos_

Spiller du noe Resistance online?

Endret av Elohim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...