Opelmekk Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hei har ein msn sammtale fra noen eg ikkje kjenner. Accept(Alt+C) Save As...(Alt+S) Decline(Alt+D) [email protected] says: i love u thats why i send this ! Accept(Alt+C) Save As...(Alt+S) Decline(Alt+D) Oly nåverende pers: 348 says: hmm, hvem er du? Oly nåverende pers: 348 says: hvem er du? Oly nåverende pers: 348 says: tør ikkje åpne .zip filer fra folk eg ikkje vet hvem er Oly nåverende pers: 348 says: marthe aa? Marthe says: i love u thats why i send this ! Marthe sends: Oly nåverende pers: 348 says: tør ikkje åpne .zip filer fra folk eg ikkje vet hvem er Marthe says: this is me drinking some juice Marthe sends: Accept(Alt+C) Save As...(Alt+S) Decline(Alt+D) You have failed to receive file "beachpicture21.zip" from Marthe. Oly nåverende pers: 348 says: begge filene er på 114 kb, ein passeling størelse på eit virus... Marthe sends: Accept(Alt+C) Save As...(Alt+S) Decline(Alt+D) Marthe says: oh my god l at this picture wowwww Oly nåverende pers: 348 says: også 114kb.... Marthe says: this is me drinking some juice Marthe sends: Accept(Alt+C) Save As...(Alt+S) Decline(Alt+D) Marthe says: this is me drinking some juice Marthe sends: Accept(Alt+C) Save As...(Alt+S) Decline(Alt+D) Oly nåverende pers: 348 says: ikkje samme fil som sist? Marthe says: i love u thats why i send this ! Marthe sends: Accept(Alt+C) Save As...(Alt+S) Decline(Alt+D) personen prøver altså å sende meg bilder hele tiden. Er det kommet virus på denne personens datamaskin? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jepp, garantert! Vedkommende bør se til å få fjernet dritten så raskt som mulig! (Restart maskinen inn i sikkerhetsmodus, og kjør antivirus-skanning) Endret 17. august 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Siden den repeterer seg selv så er det mest sannsynlig et virus ja. (Eller en strippeside med veeeldig lite å gjøre . Last ned filen og scan den med virusprogrammet ditt før du åpner den så er du vel safe. Lenke til kommentar
GaiusJuliusCaesarOctavianus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vedkommene må ikke logge på msn før filen er fjernet. Er viruset av rett typen, kan det send seg selv til alle på vedkommende`s msn-liste. (Det kan bli en kiip skolestart ) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Helt klart et virus han fyren har fått, er vel ikke tvil. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Tror faktisk det er en hun som har gått i klassen under meg i mange år.. Sender henne mail nå. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det at hun ikke svarer deg, skriver det samme konstant og at hun skriver på engelsk burde vel være det som løser det store mysteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå