taKenzZz Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei! Jeg har ser på prisguiden at det står (pci/p4) bak de billigste strømforsyningene. Hva betyr dette? +Må jeg ha 450W for å kjøre dette oppsettet eller holder det med en 400? Takk for all hjelp! :!: Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Betyr at de har en 4-pins ATX-kontakt. (Kaltes vel opprinnelig Pentium 4-kontakt). Alle strømforsyninger i dag har en slik. Når det står PCI, kan det vel være de mener det er en 6-pins PCIe-strømkontakt i tillegg. Det oppsettet vil funke greit med en 400W PSU. Endret 17. august 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det vil fungere fint med 400W PSU som Smirnoff seier. Men eg anbefaler å kjøpe ein litt sterkare straumforsyning enn nødvendig når du først kjøper. For du kjem sikkert til å oppgradere pc-en etter at åra begynner å gå. Det kan ve alt frå harddisker til kabinettvifter. Så mi personlige meining er å kjøpe ialelfall ein 450/460 Watts PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå