Lurvefranzen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har kommet i en klasse på Almennfag(Studiespesialisering)linjen, som jeg ikke er så fornøyd med. Kommet med noen jeg kjenner, men alle de jeg håpet å få komme i klasse med har havnet i en bestemt klasse. Alle unntatt meg. Og det er surt! Jeg vet at jeg kommer til å få nye venner der og sånn, men jeg vil så gjerne havne i klasse med noen av gamlekompisene/veninnene mine. Så, har jeg fått hørt av mange av vennene mine at "ooo det er drittvanskelig å få byttet klasse, altså!". Er dette tilfelle? Broren min sier det var litt "strengt" der nede da han begynte, men han fikk bytte på noe av de samme grunnlagene som meg. Noen som vet om det er vanskelig å få byttet klasse, enn om man er tidlig ute? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vil tro det varierer fra skole til skole, men jeg kjenner flere som har fått byttet klasse i mitt området. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Her må du i hvert fall begrunne veldig bra for å få bytte Men legg fram saken bra, og få de til å syne synd på deg, så funker det sikkert. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det går an å bytte hvis det er folk i den andre klassen som også bytter, ellers får dere en klasse med for mange elever. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har dere fått vite klasser allerede? Jeg tror ikke vi får vite det før første skole dag. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har fått vite hvilken klasse jeg kommer i, men ingen klasseliste. Så det har vært spennende å høre med folk hvilken klasse de er kommet i. Og hvor få som har kommet i min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå