Juden Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Her har vi en tråd med quiz om Queen. - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på to timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. Den korte tiden er for å få litt aktivitet i tråden. - Det er ikke lov å bruke Wikipedia, Google (eller andre søketjenester) eller IMDb. Eneste du har lov å bruke er bøker, det du har i hodet osv. - Om du vet du har riktig (sjekket med googlet o.l.) kan du poste nytt spørsmål med en gang. - Bare kom med et spørsmål når det er din tur, selv om de hører sammen, post bare et om gangen. Første spm: Hva het Freddie Mercury egentlig? Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Enhver med litt peiling på musikk bør vite det, Farrokh Bulsara er svaret. Nå har jeg minimalt interesse for Queen og vet dermed lite om bandet, så dette burde være enkelt for dere Queen-fans: Hva het Brian May's tidligere band? Endret 17. august 2007 av Bricklayer Lenke til kommentar
Juden Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Enhver med litt peiling på musikk bør vite det, Farrokh Bulsara er svaret. Nå har jeg minimalt interesse for Queen og vet dermed lite om bandet, så dette burde være enkelt for dere Queen-fans: Hva het Brian May's tidligere band? 9304231[/snapback] Smile Lenke til kommentar
Juden Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 nytt spm: I hvilket album er låten Mustapha med? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jazz! Eneste album av Queen jeg har. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Jazz! Eneste album av Queen jeg har. your turn Lenke til kommentar
f0kus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Det ble litt stille her, så jeg fortsetter, i håp om at andre svarer:) - Hvem samarbeidet Queen med på singelen "Under Pressure"? Endret 7. april 2008 av f0kus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå