Inaktiv bruker 2 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vi har en egen kategori i prisguiden for hvitevarer, hvorfor kan ikke dette få sin egen kategori på forumet? Jeg ønsker å diskutere hvor godt kjøpet av min bestilte Siemens HL658500S er med omverdenen! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Siemens har kvalitetskomfyrer de. Miele har jo ikke frittstående komfyrer lenger, så Siemens er noe av det bedre du kan velge. Normalt sett koster vel denne rundt 15-16.000 kr. i butikk, og siden du jobber i en slik en, hvis jeg husker riktig, så har du nok fått en god pris på en. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Jupp, men vet du om det finnes noen andre frittstående komfyrer med induksjon OG pyrolyse? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Nei, jeg ser ikke behovet for en helt egen kategori for det. Det beste alternativet er vel Hus, hage og oppussing uten å ha sett veldig nøye etter andre passende kategorier. Dette er forøvrig ikke rette tråden å starte en hvitevarediskusjon Endret 24. august 2007 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg