Reshey Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 PS3 er ikke bråket sammenliknet med en stasjoner pc, eller xbox 360. Omtrent samme nivå som en tidligg xbox 1 under spilling (I hvertfall Ikke ps2 slim) PS3 er et støy monster sammenlinket med en dedikert dvd spiller. Under rolige "hold pusten" sener over døver ps3 støyen filmen totalt. Har prøvd to ulike ps3 modeller, begge støyer like mye. Den ene var en lanserings modell (Samme serier nr i hvertfall) eller der omkring, men kjøpt 27 juni, den neste fikk eg i bytte i dag, og var av nyere dato antar eg siden den var i starter pack. PS3 er en oki spille maskin, men for dvd og bluray vil nok en del oppleve at støyen overtar rolige partier.' For min egen del dersom eg velger å beholde den, vil eg trolig plassere den i nabo rommet til stua, slik eg slipper duringa. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...l=+ps3+++st%F8y Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 lukter bullshit og trolletråd lang vei Lenke til kommentar
Reshey Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Tror det er viktig denne informasjonen kommer ut, slik at potensielle kjøpere veit hva det går til. Ikke alle brukeren her på forumet orker å klikke seg inn på "Bråker ps3?". Sony playstation 3 bråker, nå får også dem som bare leser overskriften vite det. lukter bullshit og trolletråd lang vei 9303480[/snapback] Endret 17. august 2007 av Reshey Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 PS3-støy blir allereie diskutert i andre trådar, bruk desse. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg