Fjaslokt Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Siden vi der jeg bor ikke får tilgang til ADSL på en god stund lurte jeg og noen naboer på om det er mulig å dele en Satelitt Linje? hviss vi bruker trådlør router bør da dette være mulig? Men er det lovlig? har hørt om folk som har delt ADSL abonemanget sitt på en trådløs router. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 lovlig å lovlig fru Blom! Det kommer ann på avtalen som selskapet har om bruk på flere maskiner, og videre leie/bruk av accessen. På den andre side, du går kanskje ikke altid på grønt ? Det er jo ulovlig det og. Dette er ingen oppfordring fra min side. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvis det er slik at du egentlig kun kan ha en maskin på linja di kan du eventuellt sette opp en router, fra utsiden da synes det kun at du bruker en maskin. Og at man kun kan ha en maskin synes jeg er bare tull, uansett hva slags linje/leverandør man har. Setter man opp flere maskin og alle brukes aktivt blir jo bare linja tregere for enn selv, det har ikke noe og si for andre brukere av nettet du sitter på. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 ok, men er det mulig hviss jeg bruker en trådløs router at de på den andre siden av gata kan dele linje med meg? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Heh, kan være mulig, men da må du ha en router med kraftif rekkevidde...og lang rekkevidde... Men ser ikke bort i fra at det er mulig nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå