Gå til innhold

DX10 wrapper til XP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Submoose :)

Foreløpig må man ha vista for å få dx10 men det finnes ett program som heter vLite hvor man kan fjerne mye skit fra vista, legge til: drivere, programmer, hotfix, tweaks, i en unattended iso. Altså fjerne det man ikke trenger før man installerer. Samme program finnes og for xp og heter nLite. Tar ikke altfor lang tid å sette seg inn i og man har hauger igjen for det da xp/vista vil kjøre ganske mye lettere.

Lenke til kommentar

har kanskje ikke emd DX10, men siden jeg fik løst å ha et "bokmerke" så komer jeg med litt annen info.

Vista har blitt "knekt", man har funnet en måte å få Halo2 som er only Vista spillbart til å funke i XP, men som sagt så har jo ikke det noe med DX10 å gjøre, men er jo et lite gjenombrudd da :wee:

Lenke til kommentar
har kanskje ikke emd DX10, men siden jeg fik løst å ha et "bokmerke" så komer jeg med litt annen info.

Vista har blitt "knekt", man har funnet en måte å få Halo2 som er only Vista spillbart til å funke i XP, men som sagt så har jo ikke det noe med DX10 å gjøre, men er jo et lite gjenombrudd da :wee:

9303991[/snapback]

Å si at "Vista har blitt knekt" på grunn av det der er å ta seriøst hardt i. Det er en bitteliten kunstig begrensning lagt inn i Halo 2 som gjør at spiller krever at du har Vista. De har bare fjernet den sjekken, også kjører spillet som smurt på XP også. "Vista knekt"? Fint det, dagbladet ;)

Lenke til kommentar

Jeg trur neppe dette bryter noe regler på forumet så.

"Games for Windows" er Microsofts nye spillsatsning på Windows Vista.

Microsoft sin strategi med "Games for Windows" er å gjøre PC-spill tydelige igjen. Eskene blir profilert med Windows-logo og er blitt like synlig som konsollspillene som gjerne er prydet med konsollnavnet. Games for Windows fungerer kun på Windows Vista, men dette har en hacker gjort noe mer.

Shadowrun er spillet som ble hacket. I patchen blir det muliggjort å kunne kjøre både spillet på Windows XP såvel som at du slipper å ha DirectX 10. I følge andre kilder ble Halo 2 også hacket for et par uker siden.

link

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

9303991[/snapback]

Å si at "Vista har blitt knekt" på grunn av det der er å ta seriøst hardt i. Det er en bitteliten kunstig begrensning lagt inn i Halo 2 som gjør at spiller krever at du har Vista. De har bare fjernet den sjekken, også kjører spillet som smurt på XP også. "Vista knekt"? Fint det, dagbladet ;)

9304967[/snapback]

hvis du mener "knekt" i som at man kan bruke det uten og kjøpe det, så er det sant.

men hvorfor ikke oppgradere til Vista hvis man vill DX10? Vista er like raskt hvis ikke raskere til spilling enn xp.

min Vista PC har jeg ikke kommet på noe som gjør ytelsen dårligere enn xp,

den er også raskere oppstart..

Lenke til kommentar

DX wrapper from 10 to 9.0c.. Oh yeah. "My bones are shakin' all over"..

Det finnes enkelte steiner som man kaller for merkesteiner i alle slags områder i "livet" vårt. Microsofts Windows Vista er faktisk en sånn stein..

.. den som tror fire sekund på at Microsft tar seg bryet med å gi ut et OS som bare er å "hoppe på" fra det som ligger forut ( XP) kan egentlig slappe av her:

Nei; det gjør de selvfølgelig ikke .. Verden gikk jo videre o.s.v.. !?!

Å være dum er beheftet med uttallige underliggende prognoser: La oss ikke hefte oss ved noen av dem her.

Verden ønsker å gå videre: Og den gjør det - hele tiden. Tikk takk..

Beviset på fremgang kan ( om ønskelig) avleses i serien av DirectX som resultatet av en "direkte skygge" av spillenes fremvekst i datamaskinenes nye verdensordning.. Les 1, 2 og 3 : og så kommer vi selvfølgelig ajour?

Jeg tror ikke at man omsider kommer til å se et Windows Vista som gir deg muligheten til å spille dum i alle ordets muligheter for tilbøyeligheter og krinkelkroker.

Verden er i omstilling, og vi er der - i tiden.. Er du med meg, - ennå?

Happy gaming! :)

Endret av Helgenen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...