Gå til innhold

Hjelp ! sim kort probl W580i

Anbefalte innlegg

Trenger eksperthjelp :(

Jeg har kjøpt den nye SE W580i uten lås, når jeg la inn kontant simkortet fra chess fikk jeg bare beskjed å legge inn simkort. Fikk låne et simkort fra telenor og tele2 som virker. Ringte Chess som kanske trudde at jeg brukte et gammelt simkort. Dem sendte et nytt simkort som dessvere ikke virkede i SE. Ringte SE kundesenter som ikke hadde noen gode råd annet enn å henvende meg til deres verksted. Jeg har prøvd det nye Chess simkortet i andre telefoner som virker. Hva kan være feil. Frustrert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger eksperthjelp  :(

Jeg har kjøpt den nye SE W580i uten lås, når jeg la inn kontant simkortet fra chess fikk jeg bare beskjed å legge inn simkort. Fikk låne et simkort fra telenor og tele2 som virker. Ringte Chess som kanske trudde at jeg brukte et gammelt simkort. Dem sendte et nytt simkort som dessvere ikke virkede i SE. Ringte SE kundesenter som ikke hadde noen gode råd annet enn å henvende meg til deres verksted. Jeg har prøvd det nye Chess simkortet i andre telefoner som virker. Hva kan være feil. Frustrert.

9303180[/snapback]

Hva med å spørre butikken du kjøpte den hos, om du ved en feiltakelse kan ha fått en låst telefon? Det hender at låste telefoner er umerket, og dermed ved en feil selges som ulåste.

Lenke til kommentar

Jeg har nøyaktig samme problem.

Fikk w580 idag, satte inn sim kortet og alt fungerte. I et par timer. Så merket jeg at telefonen stadig mistet kontakt med simkortet. Jeg måtte da ta ut batteriet og sette inn sim kortet på nytt. Dette fungerte 3-4 ganger... men til slutt hjalp ikke det heller. Nå får jeg bare den samme feilmeldingen hele tiden. Sett inn sim kort.

Men sim kortet fungerer i alle andre telefoner. Bare ikke i w580i. Så problemet er nok telefonen!

Kom også over denne tråden på et engelsk forum: http://howardforums.com/showthread.php?p=9755239

Kanskje det er en svakhet ved selve telefonen, og ikke bare problem med chess sim kort?

Utrolig utrolig irriterende!

Lenke til kommentar

Lenge leve internett! :thumbup:

Fant foruminnlegg fra andre med samme problem. I likhet med meg trodde de at batteriet holdt sim kortet på plass. Men det skal skyves så langt inn at det kommer et lite klikk og at det sitter på plass. Har du forsøkt dette? Prøv å skyve det inn med en penn.

Det løste problemet for meg. Tror og håper jeg ihvertfall! Krysser fingrene for at alt vil fungere nå. For w580i er jo egentlig en utrolig fin telefon, med masse morsomme funksjoner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...