monicalt Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg bor på et studenthjem hvor ruteren er plassert i fellesstua oppe i 1. etasje. Jeg bor nedenfor og får signal rett utenfor døra på rommet mitt, men når jeg går inn på rommet mitt er det for svak signal. Hva kan jeg kjøpe for å bedre signal sånn at jeg kan bruke nettet på rommet mitt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvis du kan føre en kabel gjennom dørkarmen e.l. så kan du bruke en USB-WLAN-dongle og bruke en usbkabel på 5M. Det er mulig du kan bruke en sånn løsning inne på rommet ved optimal plassering også. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Finnes det ikke sånne "trådløse aksesspunkt" eller noe slikt som kan forlenge signalrekkevidden til ruteren? Eller er jeg på villspor? Lenke til kommentar
monicalt Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Hmm, jeg aner ikke. Jeg trenger noe trådløst noe, eller ihvertfall ikke kabel fra ruteren på fellesstua ned til rommet mitt, det går ikke. Finnes det ikke noe jeg kan bruke? Trådløs nettverkskort? Et eller annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå