eab Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Den har ikke de ytre målene som en scorpio, men så får du ikke med deg en vaskemaskin i en scorpio heller.... Bilen oppfyller alle kravene jeg satt opp over. I tillegg er den like kjapp som en honda civic Vtec... nesten... kjører fra veldig veldig mange! 9333853[/snapback] Vipp opp sitteputa til baksetet, legg ned bakseteryggene og får garantert med deg den vaskemaskina di. Samtidig som du glatt kjører fra civic med 160hk vtecmotor fra 0 og opp til godt over lovlig hastighet... Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Den har ikke de ytre målene som en scorpio, men så får du ikke med deg en vaskemaskin i en scorpio heller.... Bilen oppfyller alle kravene jeg satt opp over. I tillegg er den like kjapp som en honda civic Vtec... nesten... kjører fra veldig veldig mange! 9333853[/snapback] Vipp opp sitteputa til baksetet, legg ned bakseteryggene og får garantert med deg den vaskemaskina di. Samtidig som du glatt kjører fra civic med 160hk vtecmotor fra 0 og opp til godt over lovlig hastighet... 9334144[/snapback] Hvem skal vippe opp sitteputa? Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Den har ikke de ytre målene som en scorpio, men så får du ikke med deg en vaskemaskin i en scorpio heller.... Bilen oppfyller alle kravene jeg satt opp over. I tillegg er den like kjapp som en honda civic Vtec... nesten... kjører fra veldig veldig mange! 9333853[/snapback] Vipp opp sitteputa til baksetet, legg ned bakseteryggene og får garantert med deg den vaskemaskina di. Samtidig som du glatt kjører fra civic med 160hk vtecmotor fra 0 og opp til godt over lovlig hastighet... 9334144[/snapback] Hvem skal vippe opp sitteputa? 9334167[/snapback] Den lykkelige scorpioføreren når han skal ha med seg vaskemaskinen hjem. Tror tilogmed du hadde fått den med i en sierra, forutsatt at du har hatchback og nedfellbart baksete Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ok, da er det annerledes. skulle jeg kjøpt bil til 10.000 hadde det definitivt blitt en godt vedlikeholdt veteranbil.... koster jo ingenting å eie... bare å fylle bensin, og kjøre... litt service blir det vel.... 9334125[/snapback] visst du har veteranbil som eneste bil, ergo bruksbil får du ikke veteranforsikring på den og må betale etter vanlig rate, men du slipper årsavgift og omreg.avgift Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ok, da er det annerledes. skulle jeg kjøpt bil til 10.000 hadde det definitivt blitt en godt vedlikeholdt veteranbil.... koster jo ingenting å eie... bare å fylle bensin, og kjøre... litt service blir det vel.... 9334125[/snapback] visst du har veteranbil som eneste bil, ergo bruksbil får du ikke veteranforsikring på den og må betale etter vanlig rate, men du slipper årsavgift og omreg.avgift 9335588[/snapback] Veteranbiler er vel ikke akkurat vedlikeholdsfrie de heller, ihvertfall ikke om den brukes som bruksbil, og da blir nok fort det du sparer spist opp av vedlikehold... Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tips til driftsikre biler i din prisklasse: Mazda 626 1994 modell Nissan primera 92 modell Opel Omega 92 modell Om denne er i kategorien "driftsikker" kan nok diskuteres.. Honda Accord 91 modell Toyota Carina 1989 modell Volvo 245 DL Dette er bare noen av de jeg fant som matcher trådstarters krav til størrelse.. (nesten i det minste). Mener å ha sjekket at alle er EU ok en god tid fremover, og sånn sett skal være i grei teknisk stand. (mulig jeg har gjort en glipp - men det ser du jo i så fall i annonsen ) Lykke til med bilvalget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå