Ulven Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Noen som vet om denne vil passa på et aopen h.kort der deet tidligere har stått athlon 750 mhz? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Trenger vel litt mer info om det hovedkortet. Den passer garantert, men ikke sikkert den får kjørt på full hastighet. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Trenger vel litt mer info om det hovedkortet. Den passer garantert, men ikke sikkert den får kjørt på full hastighet. Er ikke garantert at den passer da.. Slot A athlonene gikk opp til 1Ghz og den 1.2Ghz Athlonen er en Socket A. Kan hende det er Slot A han har, og da passer ikke den prosessoren han er ute etter. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har et Aopen ak33 h.kort. Med ny bios, hva det en måtte bety. Noen som vet om dette passer m/cpu-en over? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har et Aopen ak33 h.kort. Med ny bios, hva det en måtte bety. Noen som vet om dette passer m/cpu-en over? Ta en titt inni PC'en din du.. se om det er SLOT A eller SOCKET A... Slot A er når prosessoren står på siden ned i hovedkortet, nesten som et kort. Har du slot a så kan du ikke bruke prosessoren du snakker om. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Rekner med jeg har socket A : sjekk denne linken Opprinneleg støttet dette kortet kun 1ghz, men med ny bios, skal det støtte 1.4ghz. se her Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Søkte på aopen sine hjemmeside, noe som du også kunne ha gjort. Fant ut at Aopen ak33 er socket A med 200Mhz bus, altså støtter AMD athlon prosessore med 200Mhz bus. Den 1.2Ghz'en passer. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Rekner med jeg har socket A : sjekk denne linken Opprinneleg støttet dette kortet kun 1ghz, men med ny bios, skal det støtte 1.4ghz. se her Oki.. mitt Abit KT7 har samme brikkesett, og da mener jeg at ditt hovedkort støtter det samme. Støtter alle amd prosessore med 200Mhz bus og opp til 12.5x multiplier. Støtter også Amd t-bird 1.4Ghz hvis prosessoren er låst. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Takk, noen som vet om det er noen som selger disse i norge? ser at itbutikken har denne?. Passer den lr? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Takk, noen som vet om det er noen som selger disse i norge? ser at itbutikken har denne?. Passer den lr? Denne hva for noe? Ser ingeting der jeg. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 gå inn på cpu amd og du finn den blant de tre øverste. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 trodde Athlon 4 var 64-bits cpu for worksataion markedet jeg. Lenke til kommentar
uNre@l Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Athlon 4, er ikke det en cpu for laptop? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Athlon 4 er basert på palomino-kjernen. Jeg vet at det hovedkortet støtter palomino/morgan kjernen fordi den takler duron over 1Ghz. Så jeg antar at den CPUen pass på kortet ditt. Men vær oppmerksom på at dette er et spesielt tilfelle, det er den eneste Athlonen med palomino kjerne som er laget for 200FSB.. trodde Athlon 4 var 64-bits cpu for worksataion markedet jeg.Ja, der tok du jammen feil... Lenke til kommentar
uNre@l Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 amd sin hjemme side: Mobile AMD Athlon™ 4 Processor Now available in Model 1600+ Så dette bekrefter at dette er en laptop cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå