KongRudi Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hehe. Er 16år, og tjener nå 85 eller 88kr timen. 85*9=765kr. Jeg tjener altså et spill på ca. en hel arbeidsdag. Mulig dere er av en annen oppfatning, men jeg synes det er DYRT. PC spille er jo igrunn dyrt også, men du får jo 2-3 pcspill for 1PS3 spill. Er fullt klar over at det er forskjellige meninger, men det er jo sånn det skal være 9304301[/snapback] PS3 er billig i drift når du først har innvestert i den, spesiellt hvis du kjenner andre med PS3, så er det ett par billige skikkelig gode spill på PSN også, som Tekken, Superstardust HD, Calling All Cars, o.l., alle veldig gode spill, som koster under hundrelappen. Og har du en venn med PS3, som stoler på deg og tillater at du logger deg inn med hans passord, så kan dere jo kjøpe hvert sitt spill, og dele dem fullstendig lovlig, om du ikke vil støtte de som lager spillene. Du kjøper nemlig 5 downloads av spillet. Online-spillingen er også gratis, og du må ikke betale årsavgift for at spillene skal virke videre. Linux og homebrew er ikke så veldig utbredt ennå, men om du ønsker å kode egen kode, så går det helt fint. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Ok. Et svar jeg setter meget pris på KongRudi. Takker og bukker. Får se om jeg vurderer å kjøpe PS3, eller om det blir den nye Dell XPSen. Eneste som er dritt er at Metal Gear bare kommer på PS3 Endret 17. august 2007 av vestlia Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Metal Gear til 360? på 8 discs utgave da eller ?? Lenke til kommentar
Art-X Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 eh det kommer til xbox å 9304774[/snapback] nei det kommer ikke på xbox Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dette er ikke en chattetråd, så la oss holde oss til saken. Jeg minner om hva forumets retningslinjer sier om piratkopiering, men diskusjon av chipping er lov. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå