Gå til innhold

Trenger hjelp med skjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nvidia GeForce 8000 serien. Velg en til en billig penge du. Så får du det beste som er nå. Men ville anbefale deg å vente til neste år når de feteste spillene kommer. GTA4 og Conan.

9313424[/snapback]

har du et kort du vil anbefale? tror jeg må ha AGP- kort...

har 2GB RAM på maskin min forløvi så tipper at RAM'en skal holde :)

så har jeg skjermkortet ATI Radeon X600 Series... vet ikke hvor mye minne det er på dette men det er originalkortet som fulgte med dataen min (Dell Dimension 5150)

dette takler hvertfall World of Warcraft veldig bra men nå tror jeg Assassin's Creed får MYE fetere grafikk enn dette!

Lenke til kommentar
Nvidia GeForce 8000 serien. Velg en til en billig penge du. Så får du det beste som er nå. Men ville anbefale deg å vente til neste år når de feteste spillene kommer. GTA4 og Conan.

9313424[/snapback]

Sludder og pølsevev. Et lavpriskort i 8000-serien, f. eks. 8400GS yter ca. like bra som sokker i varmtvann.

 

Hva med dette? Hvis det var AGP du skulle ha. Litt mer enn 1000, men jeg tror det er verdt det. Eller dette, som er hakket svakere enn X1950 Pro.

Lenke til kommentar
Sludder og pølsevev. Et lavpriskort i 8000-serien, f. eks. 8400GS yter ca. like bra som sokker i varmtvann.

 

Hva med dette? Hvis det var AGP du skulle ha. Litt mer enn 1000, men jeg tror det er verdt det. Eller dette, som er hakket svakere enn X1950 Pro.

9313982[/snapback]

 

Har tenkt på en av de kortene selv, sett på VGA charts og de er faktisk ikke så langt fra hverandre ytelsesmessig men med en prisforkjell på 200,- er det nesten dumt å gå for GT versjonen hvis ikke noen andre vet om merke har noe å si her HIS vs Sapphire. Har ikke vært bort i noen av dem. Eller om evt. andre faktorer som strømforbruk/støy. Har en cheftec kabinett med 300W strømforsyning og før noen sier at det er for lite vil jeg vite hvorfor det er for lite, vil masknen slå seg av eller what? help :dontgetit:

 

Ser også at de har 512MB versjonen fra PowerColor til 1400,- på komplett, jeg er veldig fristet det er snakk om 200,- fra pro versjonen. Har en 2GHz AMD Athlon 64 med 1GB RAM. Det blir allround bruk film, litt spill ++

Lenke til kommentar
Sludder og pølsevev. Et lavpriskort i 8000-serien, f. eks. 8400GS yter ca. like bra som sokker i varmtvann.

 

Hva med dette? Hvis det var AGP du skulle ha. Litt mer enn 1000, men jeg tror det er verdt det. Eller dette, som er hakket svakere enn X1950 Pro.

9313982[/snapback]

 

Har tenkt på en av de kortene selv, sett på VGA charts og de er faktisk ikke så langt fra hverandre ytelsesmessig men med en prisforkjell på 200,- er det nesten dumt å gå for GT versjonen hvis ikke noen andre vet om merke har noe å si her HIS vs Sapphire. Har ikke vært bort i noen av dem. Eller om evt. andre faktorer som strømforbruk/støy. Har en cheftec kabinett med 300W strømforsyning og før noen sier at det er for lite vil jeg vite hvorfor det er for lite, vil masknen slå seg av eller what? help :dontgetit:

 

Ser også at de har 512MB versjonen fra PowerColor til 1400,- på komplett, jeg er veldig fristet det er snakk om 200,- fra pro versjonen. Har en 2GHz AMD Athlon 64 med 1GB RAM. Det blir allround bruk film, litt spill ++

9317566[/snapback]

 

Jeg takler et x1950 pro som er pci-express med 350W, så det skal nok gå bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg takler et x1950 pro som er pci-express med 350W, så det skal nok gå bra :thumbup:

9317823[/snapback]

 

hvilket merke?? på noen av dem står at må må ha en ekstra strømtilkobling, har din det?

9318821[/snapback]

 

Alle X1950 Pro-kort må ha ekstra strømtilførsel. Sapphires X1950 Pro AGP-kort trenger 2 stk. molex, mens en del andre tilsynelatende har 1 stk. PCIe-kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...