Ingemars Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hei! har et problem med at Internett explorer ikke funker. På min bærbare pc med Vista home premium. Internett explorer 7.0(vista edt). Fant en lignende tråd, men syntes ikke den var til stor hjelp (ikke pc kyndig) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=718085&hl= Det jeg syntes er rart at internett explorer (tror det er 6.0) funker 100% på min andre pc. Det er en stasjonær med Windows xp Home. Prøvde å innstalere firefox ved å laste ned på stasjonæren og brenne den over på cd. Men firefox fungerte heller ikke. Men det jeg syntes var enda rarere var at begge nettleserne fungerte i sikkermodus. Kan noen hjelpe meg? Endret 19. august 2007 av Ingemars Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dette har ingenting med at maskinen ikke fungerer – dette har med programvare å gjøre, og tråden flyttes deretter. Lenke til kommentar
Ingemars Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Bump. Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå