riroil Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har en egen nettside der jeg kan se ip adressen til alle som er på sidene. For noen dager siden så jeg at en annen ip var på akkurat de samme siden som jeg var hele tiden. Nå har jeg konstatert at det faktisk er en ip som følger alle mine klikk. Ip adressen forandrer seg noe, men alle peker til denne. Dette er igjen registrert på dette firmaet. Noen som vet hva dette kan være? Er det noe rart på min maskin? Lenke til kommentar
frodeskibrek Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg har en egen nettside der jeg kan se ip adressen til alle som er på sidene.For noen dager siden så jeg at en annen ip var på akkurat de samme siden som jeg var hele tiden. Nå har jeg konstatert at det faktisk er en ip som følger alle mine klikk. Ip adressen forandrer seg noe, men alle peker til denne. Dette er igjen registrert på dette firmaet. Noen som vet hva dette kan være? Er det noe rart på min maskin? 9302722[/snapback] Hei. prøv å kjøre ad-aware på pcen din og se om den finner noe. EVT kan du få programmet fra meg. Bare send meg ett PM:-) Endret 17. august 2007 av frodeskibrek Lenke til kommentar
riroil Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Har forsøkt uten at den fant noe på min maskin. Har også kjørt live-scan i safe mode. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har nå funnet ut at det ikke bare er fra den ene maskinen, men fra alle pc'r i huset. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Tar sjansen på å bumpe denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå