Gjest Slettet-120696 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei, jeg annonserte en leilighet på utleie.no, og nå fikk jeg en mail fra student.no hvor de takker for at jeg registrerte leiligheten der også. Jeg sendte dem en mail for å oppklare saken, men tror dere det er noen som gjør dette på faen, eller går student.no aktivt inn på forskjellige steder og tar ut annonser for så å sette dem inn hos seg selv? Annonsen fra student.no er en eksakt kopi av den fra utleie.no. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Kansje de deler anonser? Betaler du for noen av de? Endret 17. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Kansje de deler anonser? Betaler du for noen av de? 9303137[/snapback] Nei(utleie.no er gratis så vidt jeg vet), har ringt begge to nå, og de driver uavhengig av hverandre. Student.no har altså hentet annonsen for de sliter med å finne leiligheter til studentene sine. Endret 17. august 2007 av Slettet-120696 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hm=/ sært å ikke si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå