_FnX_ Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvordan kan jeg sjekke hvor langt lydkortet mitt har kommet? Bestilte det på psdata.no på mandag. Har holdt meg til komplett til nå, de har pakkesøk, ganske praktisk Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 PS Data sender en mail med subject noe som "Faktura FAK/65436 Ditt nummer: 5GDFHGTFSG, PS Web AS". Der er det en link til postens nettspor som har adresse: http://nettgods.posten.no/Nettgods/Interne....SENDINGSNUMMER Du skjønner selv hvor den URLen må editeres for å stemme Du kan også logge inn på sidene (oppe til høyre) og så klikke på "ordreoppslag" når du får logga inn. Derfra tror jeg det skal være mulig å klikke seg videre til postens nettspor Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 På ordreoppslag finnes det ingenting, litt rart det, når jeg bestilte på mandag. Har fått den mailen ja, men posten fant ingen pakke på det nummeret. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Da ville jeg ringt PS og bedt dem sjekke opp i saken. Btw: Har aldri hatt noe problemer med å søke opp pakker fra PS selv. Kommer som regel så fort posten greier å få de fram, og på sporinga får jeg opp alle stedene den har vert innom. Både på sporinga i mailen og på ordreoppslag. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Får vel gjøre det når jeg kommer hjem ja Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Sendte en mail mens jeg satt her i går, og fikk svar tilbake om at pakken ble sendt i går, og fikk en link til pakkesøk, pakken er på vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå