Splinten Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei, når jeg tar på min skjermkabel slår pc'n seg av iblant. Hva er grunnen til dette? Skjermkortet er et Geforce 7600GT (AGP). Og hovedkortet Msi Neon3. Er det en feil et sted? mvh Philip Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Tja, ville vel gjettet på at det forårsaket noen form for kortslutning et sted. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Ja, det jeg regnet med. Merker som om kabelen har brudd xD Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 meeen, der tok jeg feil. Noen andre idèer? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 ...Ikke ta på skjermkabelen? Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Hehe, er ikke lett når skjermen bare står å blinker i blant. :O Lenke til kommentar
pirium Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kjøp deg en ny kabel du,før du ødelegger både pc og skjerm.. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Er ikke noe galt med kabelen, Prøve en annen CRT-skjerm med kabelen som hører til. Skjedde det samme, jeg kan fint røre den når pcn ikke kjører noe vannskelige programmer. Men så fort jeg f.eks kjører flightsimultor og kommer bort i kabelen skrur den seg av. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Virker som om det er noe løst på det skjermkortet ditt. Sjekk at det sitter skikkelig i sporet sitt. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Har sjekket opp til flere ganger, Er jo det eneste jeg Klarer. hehe. Har prøvd et annet større skjermkort og, skjer det samme der. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ser du om skjermkortet får hovedkortet til å flytte på seg også? Kan være det som kommer i kontakt med kabinettet på baksiden. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 at skjermkort enden kommer inn i kabinettet? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) At hovedkortet berører bakplata, dvs at når du flytter på kabelen, så beveger skjermkortet seg litt som kan være nok til å dytte hk litt inn i bakplata? Endret 18. august 2007 av sesteen Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 ja, den var lur. Har testet å stramme godt til nå og lagt på litt teip på enden, så den berører bare teipen. Har ikke skjedd noe akkurat nå, får nesten bare sitte å vente på hva skjer skjer hehe. Takk for hjelpen inntil vidre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå