Daniel-san Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Er det dette her du vil selge for 500,- ? http://no.europe.creative.com/products/pro...ct.asp?prod=335 Hvorfor selger du det? Noen som vet om webshopper som selger det samme? Eller har tips om andre slike pc-speaker system, til en billig penge? Stemmer med linken din ja. Denne høyttaler-pakka koster for tiden rundt 500,- Jeg har tenkt å oppgradere til 5.1. eller 6.1 om litt, som følge av det nye lydkortet jeg skal kjøpe. Tror jeg legger det ut på QXL altså ! :o Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Hvilket lydkort skal du ha deg da? Samme som meg? Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvilket lydkort skal du ha deg da?Samme som meg? Oh yes, det blir Audigy 2 vet du ! Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Hørest bra ut! Hehe Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Fikk pakken min på lørdag, ingenting å klage på! Fungerer utmerket, men det er nok lurt å skaffe seg noen bedre høytalere om ikke så lenge.. Lenke til kommentar
redface Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg vil ha god surround til e pris rundt 1000kr... Skal kunne brukes til dvd-spilleren min og pc'en samtidig.. Hvilket anlegg. Har sett litt rundt omkring, men vil ha noen referanser også... Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hva er alt dette maset om Audigy 2?? Det er jo Turtle Beach Santa Cruz som rewler!! Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva er alt dette maset om Audigy 2?? Det er jo Turtle Beach Santa Cruz som rewler!! Hadet ja ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå