Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har en del føflekker (ganske store ) går det ann å få de vekk på en måte? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Føflekk er en medfødt feil i huden som enkelt fjernes ved en laseroprasjon. Selv har jeg noen jeg skal fjerne. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Føflekk er en medfødt feil i huden som enkelt fjernes ved en laseroprasjon. Selv har jeg noen jeg skal fjerne. 9302172[/snapback] finnest det noe enklere? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det vet jeg ikke, men den laser greie er bare et lite inngrep. Vil egentlig ikke kalle det en operasjon, inngrep som jeg nevnte passer bedre Lenke til kommentar
Gjest Gjest_tre_* Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 I tillegg til laser kan man bruke radiobølger. Det funker ved at de bruker høyfrekvente radiobølger til å skjære gjennom føflekken ved at radiobølgene får vannmolekylene til å dirre eller noe. Fordelen er at såret lukker seg selv når det blir skjært bort så det ikke blir noe arr i det hele tatt. Google litt på radiosurgery så burde det stå mer der. Jeg vet ikke hvor vanlig radiobølger er, men de har det på christiania park klinikk (google). Hvis du velger denne metoden hadde det vært fint å høre hvordan det gikk, kanskje med et par før/etter bilder også. Jeg har også noen store som jeg gjerne skulle ha fjernet og vurderer radiobølger. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 oi.. det høres skummelt ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå