olavgb Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Halloen! Jeg skal nå forlate rede hjemme, og flytte på hybel i hønefoss. Det er ADSL der, men er visst litt komplisert når faktisk ikke har vært der og sett hvordan det er, og jeg bare har hørt hva mamma har sagt Men ho som leier ut sa at han som hadde bodd der før sa at man enten måtte ha en veldig kraftig router, eller det han brukte, nemlig noe han kalte HomePower. Noen som vet hva det er? Evt hvor mye det koster og hvor jeg får kjøpt det? Det er en slags kontakt han satt i et sted i hennes leilighet, og med den fikk han på et vis internett og parabol signaler fra den. Hva mener dere jeg burde ha, hvis dere skjønte hva jeg mente? Må få skaffa det før onsdgag! Mvh Olav Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok....ug&search=S%F8k Husk at du må ha 2 stk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Med den får du jo internett. Men det er ukjent for meg at en slik homeplug kan levere parabolsignaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå