Gå til innhold

Acer Aspire 5613ZWLMi et bra valg?

NikkoDee

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en bærbar til både skole og spiling. Fant dette tilbudet på elprice.no

Lynrask testvinnende underholdningssentral til sjokkerende lav pris! Svært kraftig Intel Centrino Duo-Core T2080 prosessor, hele 2GB RAM, stor 160GB harddisk, grafikkort for spilling; nVidia Geforce 7300-128MB dedikert minne/256MB HM, innebygget trådløst nettverk, 15,4” widescreen skjerm med CrystalBrite som øker kontrasten i skjermen opptil 40%, DVD-brenner, 5 i 1 minnekortleser, Windows Vista Home Premium og velkjent god Acer byggekvalitet.

Acer Aspire 5613ZWLMi er kåret til sommerens beste PC tilbud av Dinside!!

Utdrag - "Helt til slutt står vi altså igjen med Aceren. Acer Aspire 5613ZWLMi har i tillegg til bedre prosessor, batterilevetid og lavere støynivå også en litt bedre skjerm og webkamera, samt at den er en hekto lettere. Det er veldig vanskelig å finne noe galt med denne maskinen, og den virker i det hele tatt som en meget god allrounder." - 15. Juni 2007 Dinside.no

Les hele testen her!

Jeg vet ikke så mye om hvilket skjermkort som er bra og ikke. Klarer jeg og få spilt battlefield og cs source med denne?

Endret av NikkoDee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...