Gå til innhold

Bioshock, PC eller Xbox360?


Bioshock - PC eller Xbox 360?  

506 stemmer

  1. 1. Bioshock - PC eller Xbox 360?

    • Xbox 360
      239
    • PC
      267


Anbefalte innlegg

Nå er jeg forbanna :hrm:

 

Installerte Bioshock på nytt, siden exe. filen var borte. Lastet ned hele patchen, men får melding om "feil signatur" eller noe lignende. Sier jeg må kontakte support. (jeg trodde det skulle gå an å installere en gang i hvertfall, før den beskyttelsen kicka inn)

 

Det merkeligste er at etter jeg installerte patchen, så fant AVG flere virus, obusfat. JXR.

WTF?!?

 

Måtte avinstallere AVG helt..

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hater console fordi det ødelegger for klassiske pc-titler. Nå er jo Bioshock helt nytt spill da, men likevel...

yet another 360 dumbed down PC game

9389107[/snapback]

I prinsippet er det sant at mange spill lider av konsollsyken fordi de skal passe til billige konsollers svært begrensede hardware. Men for å være ærlig så er Bioshock noe av det minst fordummede spillet jeg har sett i så måte, og må sies å fungere helt greit på PC også.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å kaste meg ut i en debatt om hvorvidt FPS'er funker best på PC eller Xbox 360 (eller konsoller generelt).

 

Jeg vil imidlertid bare nevne at jeg har spilt Bioshock via min Xbox 360 på min 32" LCD i HD, med skinkene trygt plassert i sofaen, beina på bordet og lyden på full pupp, og det føles sweeee-heeet! :dribble:

 

Tviler på at jeg hadde likt like godt å sitte i kontorstolen med min svette 20" Dell-monitor og en semi-uggen forhenværende go' PC.

 

(Sier ikke med dette at andre der ute ikke har en bedre PC-setup enn meg, men ville bare nevne at jeg i hvertfall foretrekker å spille alt, kanskje med unntak av RTS, på konsoll)

 

Meg om det... :w00t:

 

[edit: leif]

Endret av Schwiin
Lenke til kommentar

Må si meg enig med dere som sier at FPS spill hører hjemme på PC. Er noe dritt å sitte å spille det på en "PAD". Man kan ikke sikte like raskt, å langt fra like nøyaktig. Eneste FPS spillene jeg har spilt igjennom på XBOX er Halo spillene, å det derfor de kom LENGE før til XBOX. Kommer aldri til å spille FPS på XBOX ihvertfall (med noen små unntak). De hører enkelt å greit hjemme på PC'en. Alt annet derimot, kan jeg like greit spille på en XBOX/Playstation.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Må si meg enig med dere som sier at FPS spill hører hjemme på PC. Er noe dritt å sitte å spille det på en "PAD". Man kan ikke sikte like raskt, å langt fra like nøyaktig.

9389510[/snapback]

Det er sant men husk også på at spillene som regel er fordummet slik at de skal kunne spilles greit på en gamepad. Man trenger ikke sikte like raskt og nøyaktig. Ofte er latterlige ting som autoaim også inkludert.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke å kaste meg ut i en debatt om hvorvidt FPS'er funker best på PC eller Xbox 360 (eller konsoller generelt)

 

(...)

9389479[/snapback]

Men du gjorde det likevel? :p

 

Jeg kjøpte bioshock igjenom steam i går, foretrekker FPS spill på pc men har ikke noe imot FPS spill på konsol heller.

 

Eneste jeg stusset på med Steam er at det virker som om jeg MÅ ha nettverkstilkobling for i det hele tatt spille det

9389691[/snapback]

 

Du trenger bare nett for å starte det opp første gangen, og steam har offline-modus.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...