Gå til innhold

Bioshock, PC eller Xbox360?


Bioshock - PC eller Xbox 360?  

506 stemmer

  1. 1. Bioshock - PC eller Xbox 360?

    • Xbox 360
      239
    • PC
      267


Anbefalte innlegg

Et par enkle spørsmål som kan hjelpe folk å velge versjon:

Har du HDTV? Hvis nei kjøp PC-versjon

Har du DX10 skjermkort, 2 -kjerners prosessor og 2GB ram? Hvis nei kjøp 360-versjon.

9319846[/snapback]

Det spørs da, om det er noen praktisk forskjell mellom DX9 & 10. I (møkka)spillet "Lost Planet" merket jeg ingen forskjell mellom de to. Eneste forskjellen var dårligere ytelse i DX10.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med luacian. Herleg å berre klaske spelet inn 360en og så spele. Treng ikkje tenke over maskinkrav.

9320587[/snapback]

Vel jeg tenker forsåvidt aldri på maskinkrav heller, men så har jeg alltid hatt ganske bra maskin også da.;)

Men uansett, om man har svakere maskin så er det bare å justere ned grafikknivået som sådan. Om du feks. har en maskin i dag som klarer xbox360 grafikk, kan du bare skru detaljnivået ned på spill som kommer ut om 1 år. Da vil detaljnivået fortsatt være det samme som på 360, men om du i tilleg vil oppgradere får du en mye bedre visuell opplevelse.

Lenke til kommentar
First Person Shooter's hører til på PC. Nuff' said.

9302002[/snapback]

Åja? Hva med Shadowrun. Utviklerne sa der at når de satte en vista-spiller mot en 360-spiller (Mens de lagde spillet altså) så vant 360-spilleren gang på gang. 360-spilleren hadde til å begynne med massevis av hjelpemidler som f. eks autoaim osv. Men etter at han hadde vunnet ett visst antall ganger tok de bort alt. Han vant for det. De måtte faktisk gi Vista-spilleren hjelpemidler for at det skulle bli balansert. DET er nuff said! (hva nå enn det betyr)

9302137[/snapback]

 

 

 

Citation needed!! Det der virker som en myte spør du meg..

Lenke til kommentar
First Person Shooter's hører til på PC. Nuff' said.

9302002[/snapback]

Åja? Hva med Shadowrun. Utviklerne sa der at når de satte en vista-spiller mot en 360-spiller (Mens de lagde spillet altså) så vant 360-spilleren gang på gang. 360-spilleren hadde til å begynne med massevis av hjelpemidler som f. eks autoaim osv. Men etter at han hadde vunnet ett visst antall ganger tok de bort alt. Han vant for det. De måtte faktisk gi Vista-spilleren hjelpemidler for at det skulle bli balansert. DET er nuff said! (hva nå enn det betyr)

9302137[/snapback]

 

 

 

Citation needed!! Det der virker som en myte spør du meg..

9320811[/snapback]

shit... De testa en spiller på hver bare? For et representativt utvalg.

Lenke til kommentar

Jeg som en erfaren Gears of War-spiller står likt med folk som spiller på PC, når spillet kommer der. Det er ulike faktorer som spiller inn. Ikke tro at fordi PC har høyere presisjon, vinner PC-gamere alltid i spill som Gears og Shadowrun. :) Dere som tror det, Tiltman og Avean, dere bør tenke om igjen. Men dette gikk off topic, vi skulle ikke snakke om Gears, så nå risikerer jeg en smekk på pungen. Poenget er bare det at når det kommer til spill som er både på Xbox 360 og PC, som Shadowrun, Bioshock og kommende Gears of War, så er det mye annet enn bare presisjon det går på. Jeg kan ha det like gøy på Bioshock, selv om det tar lengre tid å treffe fiendene. Noen millisekunder eller what. Selvsagt, i spill som CS, som er ment for PC, der hadde vi konsollgamere tapt ganske lett.

 

Hører dette innlegget i dette emnet, eller i det andre emnet som ble laget anngående samme tema?

Lenke til kommentar
Poenget er bare det at når det kommer til spill som er både på Xbox 360 og PC, som Shadowrun, Bioshock og kommende Gears of War, så er det mye annet enn bare presisjon det går på. Jeg kan ha det like gøy på Bioshock, selv om det tar lengre tid å treffe fiendene. Noen millisekunder eller what.

*klapp klapp klapp*

Lenke til kommentar

Med counter-strike blir konsolleiere eid relativt fort ja, tror jeg. Min teori er fordi at der har man lite liv. Et par-tre skudd, og du er ute. Det, pluss at der er det mange store og åpne områder så man kan stå langt unna og skyte på. PC-spillere er best på lang avstand pga siktingen, mens konsoll-spillere er best på nært hold på grunn av bevegeligheten :)

Lenke til kommentar

PC-demo: http://thepiratebay.org/tor/3778797/BioShock_PC_Demo

(PS. ja det er "piratebay" men dette er en DEMO altså 100% lovlig).

 

-Husk å oppdatere skjermdrivere, det kommer nye når som helst i dag fra nvidia har jeg hørt.

-Ikke kom å si xbox er best hvis dere ikke har PC som kan kjøre det i utgangspunktet... blir litt dumt.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
PC-demo: http://thepiratebay.org/tor/3778797/BioShock_PC_Demo

(PS. ja det er "piratebay" men dette er en DEMO altså 100% lovlig).

 

-Husk å oppdatere skjermdrivere, det kommer nye når som helst i dag fra nvidia har jeg hørt.

-Ikke kom å si xbox er best hvis dere ikke har PC som kan kjøre det i utgangspunktet... blir litt dumt.

9322854[/snapback]

 

 

Fungerer det greit på min PC? Alt på low selvsagt. :innocent:

Specs i signatur.

 

Har bare lyst til å prøve demoen. Skal ha spillet den dagen jeg får meg ny PC.

Lenke til kommentar

Minimum: Operating System: Windows XP (with Service Pack 2) or Windows Vista, CPU: Intel single-core Pentium 4 processor at 2.4GHz, System RAM: 1 GB, Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550), Sound Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card, 8GB of free hard drive space.

 

Recommended: CPU: Intel Core 2 Duo processor; System RAM: 2GB; Video Card: DX 9 - Direct X 9.0c compliant video card with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better), DX 10 - NVIDIA GeForce 8600 or better; Sound Card: SoundBlaster® X-Fi series (optimized foruse with Creative Labs EAX ADVANCED HD 4.0 or EAX ADVANCED HD 5.0 compatible sound cards); Important Note: Game requires Internet connection for activation

Lenke til kommentar
Viss du skal styre med begge stikkene har du 6 knapper totalt uten og slippe en av stikkene. Du har LB RB RT LT og innover knappene på stikkene.

9315064[/snapback]

 

Du har like god tilgang til space, ctrl, capslock og shift som du har med fargeknappene på xbox kontrollen...

9315106[/snapback]

 

Les hva jeg skriver duh! :)

Edit : Trenger ikke slippe WASD for og bruke Ctrl space osv...osv..

Edit: Manglet slippe

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Viss du skal styre med begge stikkene har du 6 knapper totalt uten og slippe en av stikkene. Du har LB RB RT LT og innover knappene på stikkene.

9315064[/snapback]

 

Du har like god tilgang til space, ctrl, capslock og shift som du har med fargeknappene på xbox kontrollen...

9315106[/snapback]

 

Les hva jeg skriver duh! :)

Edit : Trenger ikke WASD for og bruke Ctrl space osv...osv..

9324081[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre?? Jeg har 7 knapper totalt tilgjengelig på bare høyre hånd + scrollwheel uten å slippe musa. En litt mer avansert mus har 9...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
For all del, hat meg, men jeg mener at FPS spill... ja, det hører til PC'n.

 

 

Har hatt mareritt om å spille Condition Zero på Xbox.

9324037[/snapback]

Ingen som hater av den grunn, alle kan ha forskjellige preferanser. Men når noen sier at man kun kan splile fps på pc, blir det veldig provosernde for oss som faktisk liker å spille fps på konsoller.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...