Gå til innhold

Bioshock, PC eller Xbox360?


Bioshock - PC eller Xbox 360?  

506 stemmer

  1. 1. Bioshock - PC eller Xbox 360?

    • Xbox 360
      239
    • PC
      267


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Aasgaard, prøvde og si det for 1,5 sider siden, men sålenge man ikke har ett nick som står i grønt nederst på siden er det ingen som bryr seg om deg ^^

 

Men jeg kjører 360 her ja, er lei av å innstallere spillene mine på PC, og passe på at HW er god nok + Patcher.

 

Jeg har gått fra en PC Gamer til Casual Gamer :)

Lenke til kommentar

Skal skaffes til PC så klart, av den enkle grunn at jeg ikke er så heldig å eie en Xbox360. En fordel jeg ser ved å ha spillet på PC istedenfor en konsoll er at du kan spille det på en PC selv etter mange år. Det er ikke alltid like lett dersom du har lagt din Xbox360 på loftet eller i boden, og erstattet den med en annen nyere konsoll. Selv har jeg parkert den gamle PS2en min, og de fleste av spillene til den er ikke lengre med meg. Spill til PC som jeg har kjøpt i samme tidsperiode er fortsatt med meg, og kan nytes i samme grad som den dagen de var kjøpt; selv om jeg sitter på en helt ny maskin.

Lenke til kommentar
Skal skaffes til PC så klart, av den enkle grunn at jeg ikke er så heldig å eie en Xbox360. En fordel jeg ser ved å ha spillet på PC istedenfor en konsoll er at du kan spille det på en PC selv etter mange år. Det er ikke alltid like lett dersom du har lagt din Xbox360 på loftet eller i boden, og erstattet den med en annen nyere konsoll. Selv har jeg parkert den gamle PS2en min, og de fleste av spillene til den er ikke lengre med meg. Spill til PC som jeg har kjøpt i samme tidsperiode er fortsatt med meg, og kan nytes i samme grad som den dagen de var kjøpt; selv om jeg sitter på en helt ny maskin.

9315957[/snapback]

Litt morsomt at du sier det, det var faktisk et av elementene jeg følte talte i Xbox 360s favør. Jeg vet ikke hvordan PC-situasjonen er om 10 år, og Bioshock (PC) krever vel aktivering hvis jeg husker riktig. Konsollene mine vil jeg ta godt vare på, slik at jeg kan plukke dem frem om både 10 og 20 år, slik jeg gjør det med C64-en en gang i mellom. :)

 

(og nei, vi tar heller ikke diskusjonen kring hvilken plattform det er mest trolig at man kan spille problemfritt fra om 20 år i denne tråden)

Lenke til kommentar

Den var litt morsom den. (Hadde sikkert skjedd og, det er det verste :D)

 

Som sagt før skal jeg ha dette på 360. Selv om jeg hadde hatt en spill-PC hadde jeg nok hatt den på den. Dette er forsi jeg elsker achievement unlocket-lyden. Det tvinger meg til å utforske hver krik og krok opptil flere ganger. En annen grunn er at jeg ikke er vant til å spille på data. Det føles lettere og mer komfortabelt med gamepad for min del. Dette er nok en tilvenningssak. Dere som klager på at fps er umulig med gamepad hadde nok ikke sagt det etter litt tålmodighet, tilvenning og trening ;)

Lenke til kommentar

Skal skaffe meg det til pc av den enkle grunn at jeg ikke eier en 360. Det er et spill jeg godt kunne tenkt meg å spille på konsoll faktisk, men fps er jo lettere på pc. En ting jeg ikke liker med å spille med tastatur og mus er at man kan flytte seg rundt så usannsynelig fort og det blir litt for urealistisk.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har lurt en del på om jeg skal kjøpe Bioshock til xbox 360 eller PC. JEg heller mer og mer mot PC versjonen (5.1 anlegget mitt har ikke optisk inngang, altså ingen surround på 360n + grafikken og forbedret kontroll)

 

Men det jeg lurer på om grafikken i det hele tatt vil bli bedre på mitt system.

Specs:

Pentium e4300 duo, 1,8 Ghz (klokka til 3Ghz)

2Gb ram

Geforce 8800 Gts 320 MB grafikkort.

 

Hva vil gi meg best ytelse? xboxen eller PC'en tror dere?

Lenke til kommentar
Test begge versjoner og se hvilken kontroll du liker best. :)

9318464[/snapback]

 

Det har jeg hverken tid eller lyst til :p

Jeg vet jo forskjellene. Jeg har spilt mye av både xbox 360 og PC, og er sikker på at det er lettere å ta headshots o.l. på PC-versjonen. Men dette er bare meg personlig.

 

Jeg orker uansett ikke å vente til en eventuell PC-demo kommer, eller prøve det en plass. Jeg skal ha det på fredag, helst før! :p

 

Er det mulig å kansellere et kjøp fra nettbutikk (absoluttspill), etter jeg har betalt med VISA?? (Vil ha PC versjonen)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Er det mulig å kansellere et kjøp fra nettbutikk (absoluttspill), etter jeg har betalt med VISA?? (Vil ha PC versjonen)

Jeppers, bare send en mail med navn og kundenr, gjerne ordrenr også og si du vil avbestille :)

 

 

EDIT TIL AVEAN: TA DET PÅ FUCKINGS PM!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Et ganske så kapabelt system det. Vil si PC'n er best der. Hvis du ikke kan kjøre alt på max vil det jo fortsatt være bedre grafikk enn xbox selv om du må slå ned på noen detaljer. Men som sagt, det systemet ser veldig greit ut.

9318243[/snapback]

Hehe du skal ha en jævlig fet pc for og slå ut Bioshock versjonen på xbox
Lenke til kommentar
Er det mulig å kansellere et kjøp fra nettbutikk (absoluttspill), etter jeg har betalt med VISA?? (Vil ha PC versjonen)

Jeppers, bare send en mail med navn og kundenr, gjerne ordrenr også og si du vil avbestille :)

 

 

EDIT TIL AVEAN: TA DET PÅ FUCKINGS PM!

9318626[/snapback]

 

ok... Får jeg pengene inn på kortet igjen da?

Lenke til kommentar
Et ganske så kapabelt system det. Vil si PC'n er best der. Hvis du ikke kan kjøre alt på max vil det jo fortsatt være bedre grafikk enn xbox selv om du må slå ned på noen detaljer. Men som sagt, det systemet ser veldig greit ut.

9318243[/snapback]

Hehe du skal ha en jævlig fet pc for og slå ut Bioshock versjonen på xbox

9318711[/snapback]

 

Vet ikke helt hva du vil implisere her, men grafikkortet hans er jo nyeste generasjon såeh..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...