hans A Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Fikk ødelagt adsl modemet mitt og var tvunget til å legge inn et ISDN kort og koble meg opp til telenor. Men det viser seg at jeg bare får lastet ned epost men ikke sendt ut epost. Er det noen måter å sette opp epostserveren for å få sendt epost også. ADSL linja mi er ikke hos telenor. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du må sannsynligvis bruke Telenor's smtp server. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Problemet er vel at jeg ikke har epost hos telenor. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvilken e-post leverandør bruker du, og hva slags feilmelding får du når du forsøker å sende e-post? Det er ganske vanlig at ISP'er blokkerer utgående e-post på sin server hvis du ikke sender fra deres nett. Om du har en gmail eller yahoo mail-konto, kan du muligens bruke denne som smtp server. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hva står etter krøllalfaen? hotmail.com adsl.no gmail.com osv...? Det forran slipper du og skrive Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Her er svaret jeg får når jeg prøver å sende epost: Meldingen kan ikke sendes fordi en av mottakerne bla avvist av serveren. Den avviste e-postadressen er [email protected]. Emne 'Test', Konto: 'mail.mtulink.com', Server: 'smtp.mtulink.com', Protokoll: SMTP, Svar fra server: '554 <[email protected]>: Recipient address rejected: Relay access denied', Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 554, Feilkode: 0x800CCC79 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du bruker feil SMTP-server idag. Du må bruke din ISPs SMTP-server. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Du bruker feil SMTP-server idag. Du må bruke din ISPs SMTP-server. 9302404[/snapback] I mine papirer fts MTUlink står det at man skal bruke mail.mtulink.com og smtp.mtulink.com Problemet er bare at jeg kobler til med ISDN på telenors nett til over helga. (Telenor -Frisurf) Det fungerer når jeg er koblet opp på min adsl linje. Bruker Outlook express. Må jeg bruke https://home.mtulink.com/webmail/src/login.php for å sende epost den tiden jeg kobler meg opp med ISDN? Endret 17. august 2007 av hans A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå