cmn Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Kjøpte meg ny pc for et par dager siden. Det er denne: http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=HPDV6560 Den fungerer bra så langt, bortsett fra en ting. Da jeg spiller musikk, og kanskje spiller enkle spill som "Mahjong Titans" som det heter, eller at jeg bruker internett og kanskje skriver innlegg som nå, så skraper det av og til i lyden!.. Da det begynner å skurre holder det på ett sekund eller to før det går over til normalt igjen. Hva er det som gjør dette? Hvordan får jeg fikset det? Det irriterer meg veldig!.. Takk for hjelp! Endret 17. august 2007 av cmn Lenke til kommentar
ewZ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kjøpte pc på expert jeg også , bare en DV 6240. Har samme problemet men vet ikke hva som er galt. Irriterende er det værtfall! Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vista OS ikke sant? I så fall er det nesten sikkert en crappy driver. Ingen av de 3 største på lydkort/chips har ennå klart å lage noe som ligner på en skikkelig driver. Prøv evt. å se om det har kommet en oppgradering på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg vil støtte meg til det troppertom sier her.. Lydkort og vista støtte kan være bob bob ikke sant. Og hvis man har bærbar så er man også i stor grad prisgitt det interne lydkortet. Så hvis dere ikke finner noe på produsentenes sider så er bare å smørre seg med tålmodighet. Endret 17. august 2007 av tintin77 Lenke til kommentar
cmn Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Det er Vista ja.. Hmmm. Hvor skal jeg lete etter oppdatering til driver da?.. På sidene til HP eller lydkortprodusenten? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Enten dårlige drivere, eller at lyden prøver å kjøre med en veldig liten buffer. Lenke til kommentar
ewZ Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det er Vista ja.. Hmmm. Hvor skal jeg lete etter oppdatering til driver da?.. På sidene til HP eller lydkortprodusenten? 9306892[/snapback] Gå inn på hp's hjemmeside, der finner du diverse drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå