Hallelujamannen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har akkurat fått en ny Laptop med skjermkortet Gforce 8600M GT 512MB. Skjermdriverne som fulgte med PCen ser ut til å passe til Vista og jeg har lagt inn XP Pro. Når jeg søker etter drivere på driver-cden via Windows finner den ingen drivere. Jeg har prøvd å legge inn riktig driver via Nvida sine sider, men får denne feilmeldingen: "Installasjonsprogrammet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompatible med med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes." What to do? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Se på hjemmesiden til dem du kjøpte laptopen av, evt se en av de andre trådene her med eksakt samme tema hvor det er linket til noen modifiserte drivere. Lenke til kommentar
Hallelujamannen Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har sendt en mail og spurt, men ikke fått svar ennå. Synes bare det er litt rart siden det er et helt vanlig skjermkort fra Nvidia og ikke får installert de offisielle skjermdriverne. Har kikket litt rundt på forumet, men ikke funnet noe som har hjulpet ennå, men kan jo alltids kikke litt til! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Regner med du har sjekket denne siden Lenke til kommentar
Hallelujamannen Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Hadde ikke sjekket den nei, er ikke så dreven med det greiene her... Men jeg fikk uansett linket til alle driverne til PC-en av forhandleren nå, så da er ting i orden! Takk uansett! Lenke til kommentar
IBroWz Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 lyst til å skrive opp linkene du fikk oppgitt her kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå