1915 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Finnes det et program jeg kan får fjernet poppup med ? Endret 17. august 2007 av 1915 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Om du trenger det må du nesten avgjøre selv. Og JA det finnes. F.eks. HER Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 jeg tenkte på noe lignende noloop. jeg finner ikke download til noloop :S Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 komme jo an på hvilken nettleser du bruker. Opera har innebygd, jeg bruker hitware popup killer lite i tillegg. Synes den er bra... http://www.rightutilities.com/products/hit...itware_lite.htm Lenke til kommentar
enl Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Bruker Privoxy til å ta knekk på bannere og annonser, og den fungerer glimrende. Den kan enkelt programeres til å fjerne innhold fra uønskede sider. Bortsett fra det, bruker jeg ikke annet enn den pop-up killeren som er integrert i firefox. Privoxy kan du laste ned fra sourceforge. Privoxy på sourceforge. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Only firefox på meg xD Lenke til kommentar
arg Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Om du trenger det må du nesten avgjøre selv. Og JA det finnes. F.eks. HER 9301812[/snapback] Eit lite obs til alle som søker på google(ingen kjefting på BigJackW). En bør vere litt forsiktig med linker til google søk. På søket til BigJackW er det bare det bare de 3 siste treffene på første side som har fått grønn hake av "Siteadvisor", resten er sider som kan inneholde potensielle trusler. Dette er et prog jeg kan anbefale til alle som bruker IE og FF, ikke tilgjengelig til opera, som jeg vet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå