$ig Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg ser at mange av dere "gamere" kjøper mus med ledning fremfor trådløs, er det virkelig SÅ stor forskjell mellom disse to typene? Jeg spiller litt (4 fun)og gjør mye annet, hva burde jeg kjøpe, er ikke blåtann veldig bra? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Min mening: uansett hva produsentene vil ha det til så er det merkbar forskjell på trådløs og trådbasert mus, uansett hvilken trådløs teknologi det er snakk om. MEN, det kommer helt an på hvilke spill du spiller. CS er eksempelvis et spill jeg aldri kunne ha spilt med trådløs, mens Sims (kunne jeg aldri ha spilt!) går helt sikkert flott med trådløs.. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg ser at mange av dere "gamere" kjøper mus med ledning fremfor trådløs, er det virkelig SÅ stor forskjell mellom disse to typene? Jeg spiller litt (4 fun)og gjør mye annet, hva burde jeg kjøpe, er ikke blåtann veldig bra? 9301217[/snapback] Ja Jeg har i mange år kjørt trådløs mus og tastatur, jeg synes dette med legging og ofte batteriskifte ble en plage. Har nå byttet til ledning med USB tilkobling. Ligitech 518, det ble noe annet ja. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei. Jeg brukte trådløst en stund, men spiller jo på nett og midt i en kamp gikk tastaturet tomt for batteri. Dette hendte 2 ganger, henholdsvis med tastatur og mus. Etter det har jeg kun brukt med kabel. Greit med trådløst hvis man (sitter på stua og) surfer, men ikke mens man spiller på nett. Hvis man allikevel sitter rett ved PC-en - hvorfor ha trådløst da. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hadde MX700 husker jeg og spilte Wolfenstein: Enemy Territory mye, så skiftet jeg til MX310 (eller 300, husker ikke) og det var et hav av forskjell.. Nå vet ikke jeg om trådløs har blitt mye bedre i det siste men etter det har jeg hvertfall holdt meg langt unna. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Etter jeg gikk fra Logitech MX1000 (Trådløs laser) til Logitech G5 (kablet laser) var det enorm forskjell, er en forsinkelse jeg ikke skjønner hvordan jeg overlevde med. Trådløst er ikke annbefalt til spilling. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Greit med trådløst hvis man (sitter på stua og) surfer, men ikke mens man spiller på nett. Hvis man allikevel sitter rett ved PC-en - hvorfor ha trådløst da. 9505733[/snapback] for å slippe 1000 kabler på databordet. Trådløst tastatur er noe drit, men mus går helt fint. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 jeg har alltid brukt tråd mus men, så fikk jeg feil med to av mine logitech G5, så jeg prøvde meg ei logitech g7(den er trådløs) Den funker helt perfekt! Kunne ikke tenkt meg tråd igjenn! Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Trådløs reagerer saktere enn e(t)n mus/tastatur med ledning. Jeg har testa reaksjonsevnen på begge to, og trådløs reagerer definitivt tregere enn mus/tastatur med ledning; som oftest når det kommer til spill med "raske" bevegelser. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg spiller no Counter strike source aktivt med min Logitech G7 (trådløs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå