Joffer Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg leser flere steder om forskjellige navn og produktnummer på D-LINK sin wireless n router (DIR-655). Kort og godt - finnes det to versjoner, eller er det bare en men at butikker gir den forskjellige navn? Jeg har kommet over to forskjellige produktnummer og to forskjellige navn: DIR-655 DIR-655/E Dlink Wireless N Gigabit router Dlink DIR-655 Xtreme N Gigabit Router Det som lager litt krøll for meg er at noen steder står det Extreme i navnet og andre steder ikke. Jeg går også utifra at 655/E betyr at det er Extreme versjonen, og alt dette leder meg til å tro at det finnes to versjoner av ruteren. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? For å gjøre forvirrelsen komplett, var jeg innom Datakjeden her i Oslo, og på Datakjedens klistrelap/prislapp, så stod det DIR-655/E og Dlink DIR-655 Xtreme N Gigabit Router, mens på selve pakken stod det bare "Dlink Wireless N Gigabit router" Endret 17. august 2007 av Joffer Lenke til kommentar
sorcer83 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er det ikke slik at USA bruker den 655/E routern? Jeg har lagt inn .us firmware på min 655 og da ble den renama til Xtreme N Gigabit Router.. Er ikke noe forskjell på de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå