Zeorsd Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Da var det på tide at jeg laga endaen hjelp jeg skal ha ny bærbar tråd Etter å egentlig ha bestemt meg for å kjøpe en XPS til 20k har jeg kommet fram til at det ble litt dyrt for en PC som ikke har DX10 etc. Jeg kunne godt lagt 20 lapper i en bærbar som var maks fremtidsretta, men det synes jeg ikke XPS'en er. Derfor vurderer jeg denne: Dell Inspiron 1720: PROSESSOR Intel® Core™ 2 Duo T7300-prosessor (2,0 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-buffer) MINNE 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] GRAFIKKORT nVidia® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB DDR2 dedikert grafikkminne LCD 17,0-tommers UltraSharp™ widescreen WUXGA (1920 x 1200) TFT-skjerm med TrueLife™ HARDDISK 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk Denne kommer på litt over 13k. Spørsmålet mitt er om denne vil holde bra til spill etc? Kan jeg regne med å kunne spille nye spill på forholdsvis høy grafikk i et par år fremover? Vil den ta dagens spill på maks grafikk? Kan vel ellers si at PC'en skal brukes til skole, se filmer etc i tillegg til gaming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå