Habelihvafornoe? Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hei! Jeg mottar av og til mail med vedlegg som ikke kan åpnes da outlook mener dette er filer som kan innholde virus. Hvordan kan jeg få åpnet disse? [ Denne Melding var redigert av: Habelihvafornoe? på 2002-01-02 09:01 ] Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: Habelihvafornoe? skrev (2002-01-02 09:00):Hei!Jeg mottar av og til mail med vedlegg som ikke kan åpnes da outlook mener dette er filer som kan innholde virus. Hvordan kan jeg få åpnet disse? [ Denne Melding var redigert av: Habelihvafornoe? på 2002-01-02 09:01 ] Hei. har ikke 2002 in selv, men er rimelig sikker på at du kan gi litt "slakk" på sikkerheten i en eller annen meny.. Det er mye greiere å få Norton av til å finne ut om det er virus i mailen eller ikke :wink: Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: Habelihvafornoe? skrev (2002-01-02 09:00):Hei!Jeg mottar av og til mail med vedlegg som ikke kan åpnes da outlook mener dette er filer som kan innholde virus. Hvordan kan jeg få åpnet disse? [ Denne Melding var redigert av: Habelihvafornoe? på 2002-01-02 09:01 ] DetachXP allows you to access these blocked files in Outlook 2002, without editing the Windows Registry manually. http://www.mcdev.com/detachxp.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå