ecko Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 jeg har veldig lyst til å lage animasjoner på PCen. hvilke programmer trenger jeg? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du trenger ihvertfall denne delen av forumet. Animasjon er så mangt. Du kan tegne tegninger i Paint, deretter importere dem til Windows Movie Maker og sette dem sammen til en film, eller bruke f. eks. Flash eller Pivot. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Du trenger ihvertfall denne delen av forumet. Animasjon er så mangt. Du kan tegne tegninger i Paint, deretter importere dem til Windows Movie Maker og sette dem sammen til en film, eller bruke f. eks. Flash eller Pivot. 9300846[/snapback] huff jeg har brukt paint og movie maker. dritten låste seg hele tiden. jeg tenkte mere på noe so flash. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Flash er sannsynligvis uaktuelt, da dette koster flerfoldige tusen kroner. Du kan prøve Pivot eller Easytoon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå