Campin Carl Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 L-ink Jeg synes denne serien så vannvittig rå ut Lenke til kommentar
nih Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1540 Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Helt enig, den så veldig rå ut! Skal begynne og se på den Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dette er ihvertfall ikke Tenjou Tenge som det er linket til før i tråden her.. Hvis jeg skal gjette ligger dette nærmere enten Noir eller Black Lagoon Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Takker for alle alle svar, men hvis noen vet noe mer presist så gjerne si det! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) zanZel det er nok det jo. det er en scene i animen hvor det skjer. edit: scenen er fra naar faren til han ene blir angrepet som vist paa animasjonen. ogsaa er livaktene til faren de som skyter dem ned Endret 19. august 2007 av NerosMind Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jaja.. så feil kan man ta! Stund siden jeg så den, og jeg kan ikke huske en eneste pistol fra hele serien.. Merkelig hvordan man glemmer ting.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Si meg: Har det kommet flere episoder? For den AMV'en som linkes til i tråden der flashen er har nesten bare scener jeg ikke har sett. Er det fra den "king of fists" konkurransen de originale episodene stoppet før? If so, hva heter neste runde? ZanZel: du har sikkert sett de gamle episodene, slik som meg, for jeg kan forsikre deg om at det ikke var skytevåpen i dem. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det eneste som har kommet er Tenjou Tenge: Ultimate Fight som er en 2eps ova, hvor de forbereder seg til konkurransen. Fra den husker jeg hvertfall ingen pistoler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå