andeik Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kom over dette motivet på gata i Oslo Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hmm, et bilde som virkelig får deg til å tenke... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 En provoserende tittel fikk meg naturligvis til å åpne tråden umiddelbart, og heldigvis skuffer ikke andeik meg. Jeg synes selve leken med linjer er relativt vellykket, og fargen er jo også ikke verst. Jeg liker i likhet med mange andre litt duse farger, men det hadde ikke skadet med litt mer jazz her. Vibrance, kanskje. Ut over det er det nok innholdet som er viktigst i dette bildet, og det er som nevnt verdt litt ettertanke i disse dager. Takk for et bilde med budskap, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Tror jeg vill gått litt lengre unna, er dette på en dør? synes det virket så unaturlig, mulig det har noe med etterbehandlingen å gjøre.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Beste er jo alle stedene hvor det desperat er forsøkt å pusse ut "nordmenn" og skrevet over med "alle". Haha. Fint bilde forresten, eneste jeg stussa litt på når jeg så det første gangen var den "hvite taggen" over skrifta, trodde det var gjenskinn Lenke til kommentar
si Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ingen fjortiser som skriver sånne G'er, det er nok en pensjonist som har vært på ferde her! Fint å se at folk reagerer, da. Fine linjer og et bra statement. Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Provoserende motiv og vellykket avbildning. Virkelig en tankevekker, det her. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Syns det fungerte godt som bilde dette. Alltid morsomt når luringene som skriver sånt ikke klarer å skrive "Nordmenn" riktig - legg merke til at noen har vært ute og skrevet inn den siste n'en i etterkant. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det merket jeg ikke før du påpekte det, ha ha ha ha ha ha. Makan til patetiske kryp. Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Haha Anders, sånne motiv passer deg utmerket Kult bilde. Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå