espinos Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har spillt igjennom det 7 ganger! noen bedre? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Deilig! Lengta lenge etter dette, da Gudfaren spillet kom trodde jo alle dette skulle bli den uoffisielle mafia2, men det var det langt ifra! Lenke til kommentar
tough_guy Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Enig i alt som blir sagt her, Mafia er et klassisk spill som jeg har spilt igjennom mange ganger. Har venta på oppfølgeren til favorittspillet mitt i mange år nå, så hvis dette stemmer har jeg store forventninger. Håper vi får et spill som imponerer på samme måte som Mafia gjorde når det kom ut, med fantastisk musikk, flott grafikk og at også dette spillet legger vekt på historien. Lurer på om vi får se Lost Heaven og/eller karakterer fra 1'ern. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 kan ikke være mere enig.. storyen i Mafia, er det beste jeg har opplevd.. levde meg fullstending inn i det spillet... gleder meg SYKT.. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Yes! Gode nyheter! Mafia er etter min mening det beste spillet som noensinne er laget i sin kategori. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Gode nyheter ja, elsker stemingen i mafia Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Herregud ja! Dette er virkelig gode nyheter etter en lang dag med forelesninger! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vær så veldig veldig veldig snill, jeg har ventet år og dag for en etterfølger, Mafia er og blir noe av det beste jeg har spilt av dataspill Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Kjempe nyheter! Men hvordan ser jeg dette bildet det er snakk om? Endret 17. august 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) WOW !! Er så langt tiårets spillnyhet for meg. Fantastisk, nå gjelder det bare å moderere forventningene Håper det blir en form for COOP mp i spillet, alltid drømt om det i Mafia. F(=n nå må det kanskje bli en til oppgradering på PC fronten, og jeg som var på god vei til å sette kroken på døren for PC spilling. Endret 17. august 2007 av Archangel Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kjempe nyheter! Men hvordan ser jeg dette bildet det er snakk om? 9302559[/snapback] Det var etter sigende en trailer som var på siden tidligere idag, den er tatt ned ifølge Worthplaying nå ettersom jeg forstår. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Gode nyheter! Det finnes ikke ord for hvor mye bedre dette spillet er enn GTA-serien. 9300609[/snapback] Du må da synes det er dårlig når du ikke engang greier å finne ett ord på hvorfor det er bedre Gode nyheter og forhåpentligvis godt spill. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som vet når tid idag de vil kunngjøre hvilket spill de skal vise på Games Convention? Ok, kanksje vi vil høre noe her hjemme i kveld. Forhåpentlighvis. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Enig, Mafia må være et av tidenes PC-spill. Atmosfæren i det spillet var helt fantastisk! Eneste irriterende var det racerbilløpet som var sykt vanskelig. Tror jeg brukte flere dager på akkurat den biten..hehe..Men FOR en tilfredsstillelse når jeg endelig klarte det! Mafia 2 har virkelig mye å leve opp til! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Enig, Mafia må være et av tidenes PC-spill. Atmosfæren i det spillet var helt fantastisk! Eneste irriterende var det racerbilløpet som var sykt vanskelig. Tror jeg brukte flere dager på akkurat den biten..hehe..Men FOR en tilfredsstillelse når jeg endelig klarte det! Mafia 2 har virkelig mye å leve opp til! 9302932[/snapback] juksa du ikke med den snarveien da? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Enig, Mafia må være et av tidenes PC-spill. Atmosfæren i det spillet var helt fantastisk! Eneste irriterende var det racerbilløpet som var sykt vanskelig. Tror jeg brukte flere dager på akkurat den biten..hehe..Men FOR en tilfredsstillelse når jeg endelig klarte det! Mafia 2 har virkelig mye å leve opp til! 9302932[/snapback] juksa du ikke med den snarveien da? 9302943[/snapback] Nope Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Mafia 2 Mafia var et konge spill, 2ern har noe å leve opp til Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dette var en veldig god nyhet. Synd jeg bruke akkurat 18k på en iMac. Men får spille det på gamledataen. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Sinnsykt fett hvis det kommer *Glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg