Gå til innhold

MSN på P1i`en.

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser det er mange som anbefaler andre typer msn enn windows. Jeg er litt skeptisk til å bruke programmer fra noen jeg ikke har hørt om. Og windows er jo ganske så kjent.

Uansett - er det noen som vet om det finnes en win versjon av msn messenger som vi kan installere. Har funnet en som er klargjort til Nokia. Men ettersom min 3. nokiatelefon knelte her, skal jeg ALDRI ha mer Nokia. (håper jeg iallefall ikke)

Om dette ikke finnes, hvilket av de andre programmene er mest likt msn? Og får jeg med kontaktene mine, eller må disse legges opp på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

P1i, er ikke dette en telefon med operativsystem Symbian Series 60 v9.x da?

Det vil med andre ord si: at ALL 3.parts programvare som fungerer på Nokia sine S60 3rd edition-telefoner, også fungerer på P1i.

Det vil igjen si: at dere med P1i kan bruke både Windows Live Messenger, Agile Messenger, IM+, etc.

Lenke til kommentar
P1i, er ikke dette en telefon med operativsystem Symbian Series 60 v9.x da?

Det vil med andre ord si: at ALL 3.parts programvare som fungerer på Nokia sine S60 3rd edition-telefoner, også fungerer på P1i.

Det vil igjen si: at dere med P1i kan bruke både Windows Live Messenger, Agile Messenger, IM+, etc.

9344001[/snapback]

Hei.

Har prøvd win live messenger og det funka ikke. Har ikke prøvd Agile, IM+ etc.

Hva er forskjellen på disse kontra win messenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...