Mrpresident Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei. Ser det er mange som anbefaler andre typer msn enn windows. Jeg er litt skeptisk til å bruke programmer fra noen jeg ikke har hørt om. Og windows er jo ganske så kjent. Uansett - er det noen som vet om det finnes en win versjon av msn messenger som vi kan installere. Har funnet en som er klargjort til Nokia. Men ettersom min 3. nokiatelefon knelte her, skal jeg ALDRI ha mer Nokia. (håper jeg iallefall ikke) Om dette ikke finnes, hvilket av de andre programmene er mest likt msn? Og får jeg med kontaktene mine, eller må disse legges opp på nytt? Lenke til kommentar
Hawk_AA Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei, Er også interessert i og finne ut av dette. har en P1i, men jeg er litt lost i hvordan i det hele tatt skaffe en klient til dette. Håkon Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er noe jeg har hørt om som heter Fring eller Fringo, som skal støtte både msn og aim osv. Lenke til kommentar
Mrpresident Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Er noe jeg har hørt om som heter Fring eller Fringo, som skal støtte både msn og aim osv. 9343770[/snapback] Prøver fring nå, men kan ikke si den er helt idiotsikker. Savner vanlig msn som jeg hadde på qtec`en tidligere... Lenke til kommentar
DTS Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 P1i, er ikke dette en telefon med operativsystem Symbian Series 60 v9.x da? Det vil med andre ord si: at ALL 3.parts programvare som fungerer på Nokia sine S60 3rd edition-telefoner, også fungerer på P1i. Det vil igjen si: at dere med P1i kan bruke både Windows Live Messenger, Agile Messenger, IM+, etc. Lenke til kommentar
Mrpresident Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 P1i, er ikke dette en telefon med operativsystem Symbian Series 60 v9.x da? Det vil med andre ord si: at ALL 3.parts programvare som fungerer på Nokia sine S60 3rd edition-telefoner, også fungerer på P1i. Det vil igjen si: at dere med P1i kan bruke både Windows Live Messenger, Agile Messenger, IM+, etc. 9344001[/snapback] Hei. Har prøvd win live messenger og det funka ikke. Har ikke prøvd Agile, IM+ etc. Hva er forskjellen på disse kontra win messenger? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 S60 er helt ulikt UIQ som brukes på SEs smarttelefoner. Symbian er utvikler av begge, men der tar i all hovedsak likheten slutt. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jepp, ser det nå at det er UIQ... Så var litt kjapp i avtrekkeren ja... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Finnes det ikke noe annet enn fring som funker bra? Savner windows live messenger som jeg hadde på N73. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 hadde im+ når jeg fortsatt brukte p990.. det funker helt fint det.. er forsåvidt ganske lik msn.. men agile er å anbefale den og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå