Gå til innhold

Norsk keyboard til HTC Touch

Vizio

Anbefalte innlegg

Så kom endelig HTC Touchen min etter laang venting :-)

Noen som vet hvor jeg kan laste ned et norsk keyboard med æøå på "forsiden"?

La inn Phone Pad, den fungerer jo helt nydelig men hadde vært greit å hatt et norsk standardkeyboard også.

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så kom endelig HTC Touchen min etter laang venting :-)

Noen som vet hvor jeg kan laste ned et norsk keyboard med æøå på "forsiden"?

La inn Phone Pad, den fungerer jo helt nydelig men hadde vært greit å hatt et norsk standardkeyboard også.

Anyone? :)

9300263[/snapback]

Har du googlet?

Har du sjekket søkt i de 900 innleggene på tråden om Touch?

:tease:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777130

Samme det, om jeg har forstått deg rett så er du ute etter å laste ned det skandinaviske tastaturet fra denne siden:

http://www.smartmobil.no/index.php?name=Up...sdownload&sid=8

Tobias

Lenke til kommentar

Ja da hadde jeg fått min touch jeg også, å jeg har aldri vært så forvirra... Virker ikke som det er det enkleste i verden å legge inn disse appikasjonene - eller? Noen som kan forklare meg hvordan jeg går frem for å feks legge inn nytt tastatur… :hmm:

Lenke til kommentar
Ja da hadde jeg fått min touch jeg også, å jeg har aldri vært så forvirra... Virker ikke som det er det enkleste i verden å legge inn disse appikasjonene - eller? Noen som kan forklare meg hvordan jeg går frem for å feks legge inn nytt tastatur…  :hmm:

9341856[/snapback]

For å legge inn applikasjoner i WM6 brukes enten ActiveSync-programvaren som installeres på pc'en din (da er det omtrent samme fremgangsmåte som hvis du legger inn programmer på pc'en, start exe-filen og resten går noenlunde av seg selv). Man kan også installere ny programvare ved å bruke en .cab-fil. Fremgangsmåten her er da å kopiere cab-filen over på telefonen og starte den, så går resten så og si av seg selv.

Altså... To forskjellige fremgangsmåter å installere programvare på:

En exe-fil som startes på vanlig måte og programvaren installeres via ActiveSync eller en Cab-fil som kopieres over på telefonen og startes derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...