Kerbarus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Heisann, lette litt rundt på nettet, men fant dessverre ingenting som kunne hjelpe meg. Det har seg slik at jeg har noen filer som er på dvd-størrelse (4.7-ish), som jeg ikke greier å overføre til min eksterne harddisk. Det som kommer opp er at det ikke er nok diskplass. Jeg har prøvd å overføre èn enkelt fil men feilen kommer opp uansett. På den eksterne harddisken så har jeg 60 GB ledig, så dette syns jeg er litt merkelig. Derfor spør jeg her, er det noen som har en idè om hva dette kan være? Endret 17. august 2007 av kerberoz Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er den eksterne harddisken din formatert med FAT eller NTFS? Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Den er formatert med FAT32 ;/ Hadde vært supert om det var en måte å få gjort det på uten å formatere den. Har endel ting jeg er keen på å ha der Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du kan ikke lagre filer større enn 4 gigabyte på FAT32. Du må konvertere til NTFS. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 du MÅ formatere for å få endre til NTFS. det blir det samme som om du har xp og vil ha vista uten og formatere. bad ide! Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Slik konverterer du til NTFS LINK Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Husk og bytt ut C: med navnet på den disken du skal konvertere... Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Åh, det funka. Takk skal dere ha. Dere er internett-engler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå