Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvorfor blå skjerm?

Anbefalte innlegg

Har et problem med min bærbare Hp Pavilion zt 3000. Jeg får blå skjerm innen kort tid når jeg slår på knappen for nettverkskort. Av den grunn bruker jeg ikke mitt trådløse nett nå, men nettverkskabel. (Knappen for nettverkskort er slått av)

Feilmeldingen jeg får er: driver_not_less_or_equal

Har prøvd å teste daten min mot et annet trådløst nettverk, da opplever jeg ikke å få blå skjerm. Hva i huleste er dette?

Kan det være en konflikt i WPA standareden ettersom maskinen kun krasjer ved tilkobles til passordbeskyttelse/krypterte nettverk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Har et problem med min bærbare Hp Pavilion zt 3000. Jeg får blå skjerm innen kort tid når jeg slår på knappen for nettverkskort. Av den grunn bruker jeg ikke mitt trådløse nett nå, men nettverkskabel. (Knappen for nettverkskort er slått av)

Feilmeldingen jeg får er: driver_not_less_or_equal

Har prøvd å teste daten min mot et annet trådløst nettverk, da opplever jeg ikke å få blå skjerm. Hva i huleste er dette?

Kan det være en konflikt i WPA standareden ettersom maskinen kun krasjer ved tilkobles til passordbeskyttelse/krypterte nettverk?

9300141[/snapback]

Virker lite sannsynlig. Sjekk om driveren for det trådløse nettverkskortet er WHQL-sertifisert, eller prøv en oppdatert driver fra Windows Catalogue.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Jeg tror det er 2200BG som følger med den maskinen du har.

Se i spesifikasjonene dine, eller under enhetsbehandling for å være sikker.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er 2200BG som følger med den maskinen du har.

Se i spesifikasjonene dine, eller under enhetsbehandling for å være sikker.

9300747[/snapback]

Ja det er riktig, har 2200BG. Men fikk denne meldinga under innstallasjonen, så avsluttet det hele..."Advarsel! Microsoft anbefaler på det sterkeste at du bare bruker enhetsdrivere som er utstyrt med logoen Designed for Microsoft Windows XP. Hvis du installerer enhetsdrivere som ikke er digitalt signert av Microsoft, kan det føre til systemfeil, innføre virus på datamaskinen eller på annen måte medføre at datamaskinen ikke fungerer som den skal, enten umiddelbart eller senere. "

Hva skal jeg gjøre nå da?

Ps: takk for at du hjelper meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...