Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Noen mistolket sikkert min forrige post. Det jeg mente å si er at jeg var innom EBGames, for å spørre om det bare var å droppe innom på fredag og plukke opp 360-versjonen. Til svar fikk jeg ja, men bare Collector's boksen. Den vanlige versjonen kunne han ikke selge før 31. august, av en eller annen grunn.

9338859[/snapback]

 

Nå skjønner jeg ingenting, er det ikke Collectors Edition som har blitt utsatt?

 

Spurte Komplett om dette, fikk dette til svar.

 

Hei.

 

Vi vil få sendt dette den 31/8. Datoen er bekreftet ifra leverandør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ah, Game var det.

 

Fikk uansett bekreftet at de kom til å legge det ut for salg på fredag, ser ikke helt hvorfor andre butikker snakker om utsettelser

Lenke til kommentar

Jeg å!

 

Begynte å angre litt når jeg hørte at CE ble utsatt, men det er garantert verdt å vente på det en uke.

 

Ja, jeg tror nok at noen ikke har fått med seg at CE har blitt utsatt, når alle de store kjedene sier at det har blitt det.

 

Edit: Jeg så nettopp at jeg har fått sporingsnummer på pakken nå, fra Komplett. lenge siden jeg har bestilt hos Komplett, betyr dette at pakken har blitt gjort klar?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg å!

 

Begynte å angre litt når jeg hørte at CE ble utsatt, men det er garantert verdt å vente på det en uke.

 

Ja, jeg tror nok at noen ikke har fått med seg at CE har blitt utsatt, når alle de store kjedene sier at det har blitt det.

 

Edit: Jeg så nettopp at jeg har fått sporingsnummer på pakken nå, fra Komplett. lenge siden jeg har bestilt hos Komplett, betyr dette at pakken har blitt gjort klar?

9339160[/snapback]

 

Pakken er vel klar til sending ja

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Da jeg var på spaceworld og spurte sa de at de skulle få både vanlig og CE inn på fredagen, men de fikk kun 6 stykker av spesilautgaven. Men sant skal sies, jeg har alltid vært av inntrykket at de ikke er særlig oppdatert i den butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...