Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Har selv forhåndsbestilt Collector's Edition hos Zailor (629 pluss frakt).

De har nå oppdatert informasjon om CE:

 

"Kommer inn på lager til release (NB! Release på Collector's er forskjøvet noen dager i forhold de vanlige utgavene, men vi regner med å ha spillet på lager ca. 27 august og sender det ut fortløpende til alle som har bestilt det)!

Bestill nå - bare et begrenset antall kommer på lager"

 

Har vært i kontakt, og fått bekreftet at jeg var en av de aller første som bestilte, så da ser det jo ikke så verst ut. Håper iallefall at jeg får det senest på releasedato.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som bioshock kommer til å bli spill nummer 2 i min kariere med xbox360. Kjøpte min box i dag på elkjøp for 2890 elns. + forsikring, vga kabel (da jeg ikke har egent tv (Les: Student) Å mitt aller første spill The Godfather som jeg forøvrig synes er dritkult.

 

 

Etter alt og dømme så ser det ut som bioshock blir neste :p

Lenke til kommentar
Virker som bioshock kommer til å bli spill nummer 2 i min kariere med xbox360. Kjøpte min box i dag på elkjøp for 2890 elns. + forsikring, vga kabel (da jeg ikke har egent tv (Les: Student) Å mitt aller første spill The Godfather som jeg forøvrig synes er dritkult.

 

 

Etter alt og dømme så ser det ut som bioshock blir neste :p

9324186[/snapback]

Gratulerer med Xbox 360!! Jeg synes Gudfaren var noe av det slappeste jeg har prøvd på 360 da. :p Bioshock er nok et trygt valg skal du se, blir rost opp i skyene av gud og hvermann. :)
Lenke til kommentar
Virker som bioshock kommer til å bli spill nummer 2 i min kariere med xbox360. Kjøpte min box i dag på elkjøp for 2890 elns. + forsikring, vga kabel (da jeg ikke har egent tv (Les: Student) Å mitt aller første spill The Godfather som jeg forøvrig synes er dritkult.

 

 

Etter alt og dømme så ser det ut som bioshock blir neste :p

9324186[/snapback]

Gratulerer med Xbox 360!! Jeg synes Gudfaren var noe av det slappeste jeg har prøvd på 360 da. :p Bioshock er nok et trygt valg skal du se, blir rost opp i skyene av gud og hvermann. :)

9324273[/snapback]

 

Det kan godt henne, men husk, det er første spillet jeg noensinne prøver til xbox 360 så natulig nok er jeg begeistret :p Men takk for velkomsten ! :D

Lenke til kommentar
Dem sa det samme til meg her om dagen. Men alle andre butikker sier det kommer til fredag.

9324077[/snapback]

Elkjøp der jeg jobber har fått beskjed om at spillet er utsatt til neste fredag, både vanlig og CE. Dette er en beskjed alle elkjøpbutikker har fått.

 

Det burde jo gjelde for alle, ikke bare Elkjøp :). Mulig det er noe forvirring ute og går her, skal se hva jeg klarer å finne ut av i mårra.

Lenke til kommentar
Dem sa det samme til meg her om dagen. Men alle andre butikker sier det kommer til fredag.

9324077[/snapback]

Elkjøp der jeg jobber har fått beskjed om at spillet er utsatt til neste fredag, både vanlig og CE. Dette er en beskjed alle elkjøpbutikker har fått.

 

Det burde jo gjelde for alle, ikke bare Elkjøp :). Mulig det er noe forvirring ute og går her, skal se hva jeg klarer å finne ut av i mårra.

9324651[/snapback]

 

 

Tror det er en del forvirring innen Elkjøp-kjeden som skaper unødvendig uro blant forventningsfulle gamere.

Allerede på lager i noen Expert butikker før helga. Så fremt man kan stole på web siten til Expert.

Lenke til kommentar
Tror det er en del forvirring innen Elkjøp-kjeden som skaper unødvendig uro blant forventningsfulle gamere.

Allerede på lager i noen Expert butikker før helga. Så fremt man kan stole på web siten til Expert.

9324768[/snapback]

Det spiller ingen rolle om de har det på lager eller ikke. Spillet skal enkelt og greit ikk i butikkhyllene før releasedatoen. Infoen som Elkjøp får pleier som regel å være ganske riktig. Selvom jeg har sett noen litt merkelige meldinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...