Tomtruck Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tror det kommer an på butikk til butikk. Om de ansatte ikke vet hvordan reglene er, tror jeg de ignorerer release-dato. BTW, noen som vet om Gamezone sender ut spillene en dag før release eller på selve release-dagen? 9309011[/snapback] Det lurer jeg også på. Forventer jo at de sender ut spillene en dag eller to før release slik at kundene får det på release dagen. Og om spillet skulle komme en dag før skal ikke jeg melde fra til noen innstanser Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Selv om det er på lager betyr nødvendigvis ikke at de har lov till å selge det før 31. 9313498[/snapback] Joda, men hvis det allerede er på lager så skulle det jo ikke være noen grunn til å utsette release med 1 uke i forhold til den ordinære utgaven, det blir for dumt... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Altså, elkjøps nettsystem er slik at så lenge knappen er grønn betyr det ikke at varen er på lager - men at den er bekreftet på vei og tilgjengelig for bestilling. Releasedato står der svart på hvitt, og så er det bare å forhåndsbestille . Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Altså, elkjøps nettsystem er slik at så lenge knappen er grønn betyr det ikke at varen er på lager - men at den er bekreftet på vei og tilgjengelig for bestilling. Releasedato står der svart på hvitt, og så er det bare å forhåndsbestille . 9313712[/snapback] Noen som har peiling på om Collector's Edition er utsatt hos alle butikkene, eller bare hos noen? Hos EB Games selges den visstnok ikke før den 31.08, men EB har jo såvidt jeg vet en litt annerledes distribusjonsmetode enn andre butikker..? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Den kommer seinere ja. Collectors edition ser ikke ut til å bli solgt i elkjøps vanlige butikker, kun på nettet. Iallefall utifra hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 dere som har info rett fra Elkjøp, koster Bioshock 499,- der? isåfall drar jeg til nærmeste elkjøp og venter på at dørene åpner på fredag. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 dere som har info rett fra Elkjøp, koster Bioshock 499,- der? isåfall drar jeg til nærmeste elkjøp og venter på at dørene åpner på fredag. 9317074[/snapback] Korrekt. Se produktavisen de nettopp sendte ut i posten Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 takker da blir det rett på Elkjøp fredag morgen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Samme her. Kansellerte ordren fra VideoGamesPlus, betaler gladelig 70kr mer for å være sikret at jeg får det på fredag. Deilig med fri og, skal spille / nyte BioShock masse fredagen, lørdagen, søndagen og utover uka.. Ahh Smud og, at det kommer et så utrolig bra spill som man kan kose seg med frem til Halo 3. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Samme her. Kansellerte ordren fra VideoGamesPlus, betaler gladelig 70kr mer for å være sikret at jeg får det på fredag. Deilig med fri og, skal spille / nyte BioShock masse fredagen, lørdagen, søndagen og utover uka.. Ahh Smud og, at det kommer et så utrolig bra spill som man kan kose seg med frem til Halo 3. 9317750[/snapback] hoihoij...da blir det elkjøp her og.. bra eg ikkje bestilte fra VGP..hadde laga meg konto og alt.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tror jeg stikker innom EB i Drammen etter jobb Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tror du faen ikke jeg må jobbe hele helga da!? Så jeg må nesten få tak i spillet litt før kjenner jeg Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Da stikker jeg om en halvtimes tid. Kommer tilbake med rapport. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vel, dårlige nyheter. Karen på EB i Drammen mente de ikke hadde fått det inn på lager engang. Han ble forbauset når jeg spurte, men det er jo jobben hans å vente til fredag. Hvis noen får kjøpt det i dag, kjøp ett til meg og! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Mer "dårlige" nyheter. Jeg kan bekrefte at Gamezone i Kristiansand ikke kommer til å selge spillet i butikken før releasedagen. De har gjort det før på flere spill tror jeg, men ikke denne gangen tydeligvis. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kan ikke si jeg ble overrasket. Men håper de sender ut spillene før release-dagen da, sånn at vi får det på fredagen. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Husker Platekompaniet solgte Gears of War før de hadde lov. Unnskyldningen var at 'alle andre gjorde det'. Endret 20. august 2007 av jasco Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Butikkene er vel bekymret for å tape penger til butikker som selger spill for tidlig. Det er vel akkurat dette som er grunnen til at det ikke skal bli solgt før release heller. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kan ikke si jeg ble overrasket. Men håper de sender ut spillene før release-dagen da, sånn at vi får det på fredagen. 9320391[/snapback] Jepp, de gjør nok det. De gangene jeg har bestillt fra gamezone og absoluttspill har de sendt ut dagen før, kanskje to dager før om du er heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå