Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste tilfeldigvis 3 ord som greide å ødlegge ganske mye, som egentlig forklarer alt. men noen sier det ikke er sant også da.

 

IKKE les dette hvis du ikke bare må..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Husk at jeg advarte deg..ingen vei tilbake hvis du leser neste nå..
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
It's a dream
Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
FAENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN, NEIIIIIIIIIIIIIIIII

HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jeg trykte på den

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
men noen sier det ikke er sant også da.

Håpe på

9308653[/snapback]

 

Jeg mener å ha lest at 2K avkreftet dette, og sa det ikke er sant. Så er bare å håpe ja.

Lenke til kommentar
Var på EB Games i Drammen idag for å høre. Joda, de hadde det de, men fikk jeg kjøpe det? Nope.

 

Hvis jeg kom igjen på mandag skulle han vurdere det. ;)

9308741[/snapback]

 

Det ville være ekstremt dumt av dem å selge det. Toys R us i usa måtte betale 5000 $ for hvert spill de solgte. Så tror ikke det ville være så lurt, uannsett hvor mye du står å sikler på det :roll:

Lenke til kommentar
Med tanke på hvor mange butikker som har gjort dette utallige ganger før tror jeg ikke det er så stort problem.

9308762[/snapback]

Nå spørs det jo hvor mange de selger også da. Tror heller ikke det blir noe problem, men mange butikker er ihvertfall strenge på dette, ihvertfall elkjøp og sånt.
Lenke til kommentar
Ville bare si fra at elkjop.no har fått bioshock coll. ed. på lager nå, var og sjekket igår og da sto det at det ikke var på lager, så kan hende det faktisk stemmer.

9311811[/snapback]

 

Hva?? Trodde så sikkert at Collectors Edition var utsatt med en uke, og ikke kom i salg før 31.august... På lager allerede? Det var jo gode nyheter da...

Lenke til kommentar
Noen som vet om Elkjøp får dette spillet på releasedatoen?

9300485[/snapback]

Selvfølgelig gjør elkjøp det - hvorfor skulle vi ikke det? :)

 

EDIT: Ang collectors så står det i beskrivelsen følgende: Utgivelse 31/08/2007

 

Det med elkjøp og releasedato, så får vi veldig strenge beskjeder og plikter å følge føringer ang releasedatoer. Vi skal være the good guys på slikt - fordi det betyr at vi kan selge spillene billigere til alle kunder :).

 

Feil vil jo alltids skje, man er mennesker, og kan være overivrige folk som setter ting i hyllene når spillansvarlig ikke er på jobb osv.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...