T-Bear91 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) var på eb games og narvesen på byporten. og expert like utenfor byporten. og expert på lillestrøm. free recordshop utenfor stortinge og ringt videonova og spaceworld i lillestrøm. og de har det ikke på lager Endret 18. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) For de som er nyskjerrige er det en del gode og store spoilere her! (redigerte bort linken) Jeg leste en, og angrer. Endret 18. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg leste tilfeldigvis 3 ord som greide å ødlegge ganske mye, som egentlig forklarer alt. men noen sier det ikke er sant også da. Så IKKE les dette hvis du ikke bare må.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Husk at jeg advarte deg..ingen vei tilbake hvis du leser neste nå..Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor It's a dream Endret 18. august 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) FAENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN, NEIIIIIIIIIIIIIIIII HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Jeg trykte på den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men noen sier det ikke er sant også da. Håpe på Endret 18. august 2007 av thadon Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 FAENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN, NEIIIIIIIIIIIIIIIIIHELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Jeg trykte på den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men noen sier det ikke er sant også da. Håpe på 9308653[/snapback] Jeg mener å ha lest at 2K avkreftet dette, og sa det ikke er sant. Så er bare å håpe ja. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Var på EB Games i Drammen idag for å høre. Joda, de hadde det de, men fikk jeg kjøpe det? Nope. Hvis jeg kom igjen på mandag skulle han vurdere det. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Var på EB Games i Drammen idag for å høre. Joda, de hadde det de, men fikk jeg kjøpe det? Nope. Hvis jeg kom igjen på mandag skulle han vurdere det. 9308741[/snapback] Det ville være ekstremt dumt av dem å selge det. Toys R us i usa måtte betale 5000 $ for hvert spill de solgte. Så tror ikke det ville være så lurt, uannsett hvor mye du står å sikler på det Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Med tanke på hvor mange butikker som har gjort dette utallige ganger før tror jeg ikke det er så stort problem. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Med tanke på hvor mange butikker som har gjort dette utallige ganger før tror jeg ikke det er så stort problem. 9308762[/snapback] Nå spørs det jo hvor mange de selger også da. Tror heller ikke det blir noe problem, men mange butikker er ihvertfall strenge på dette, ihvertfall elkjøp og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Strengt tatt så er det vel bare nettbutikkene som er strenge på dette.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Elkjøp er jo kanskje de som bryr seg minst om dette. Husker jeg så Dirt i hyllene en hel uke før release. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Elkjøp er jo kanskje de som bryr seg minst om dette. Husker jeg så Dirt i hyllene en hel uke før release. 9308805[/snapback] Såpass, trodde ikke det jeg. Bra for meg at morra mi jobber der da Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Tror det kommer an på butikk til butikk. Om de ansatte ikke vet hvordan reglene er, tror jeg de ignorerer release-dato. BTW, noen som vet om Gamezone sender ut spillene en dag før release eller på selve release-dagen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Var på EB Games i Drammen idag for å høre. Joda, de hadde det de, men fikk jeg kjøpe det? Nope. Hvis jeg kom igjen på mandag skulle han vurdere det. 9308741[/snapback] Hmm, snakker vi drammen etter skolen eller? Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Var innom Videonova på Strømmen, Lørenskog og Lillestrøm. Ingen ting der heller... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ville bare si fra at elkjop.no har fått bioshock coll. ed. på lager nå, var og sjekket igår og da sto det at det ikke var på lager, så kan hende det faktisk stemmer. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) kampanje prisen til elkjøp blir 499,- for Bioshock. Like greit å vente til fredag da kanskje,EB og Spiderman osv skal sikkert ha 649,- for denne. Endret 19. august 2007 av dudley.no Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ville bare si fra at elkjop.no har fått bioshock coll. ed. på lager nå, var og sjekket igår og da sto det at det ikke var på lager, så kan hende det faktisk stemmer. 9311811[/snapback] Hva?? Trodde så sikkert at Collectors Edition var utsatt med en uke, og ikke kom i salg før 31.august... På lager allerede? Det var jo gode nyheter da... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Selv om det er på lager betyr nødvendigvis ikke at de har lov till å selge det før 31. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Noen som vet om Elkjøp får dette spillet på releasedatoen? 9300485[/snapback] Selvfølgelig gjør elkjøp det - hvorfor skulle vi ikke det? EDIT: Ang collectors så står det i beskrivelsen følgende: Utgivelse 31/08/2007 Det med elkjøp og releasedato, så får vi veldig strenge beskjeder og plikter å følge føringer ang releasedatoer. Vi skal være the good guys på slikt - fordi det betyr at vi kan selge spillene billigere til alle kunder . Feil vil jo alltids skje, man er mennesker, og kan være overivrige folk som setter ting i hyllene når spillansvarlig ikke er på jobb osv. Endret 19. august 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå