Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

Spillet blir virkelig underholdende når man begynner å få hakket mer "utfordrende" krefter, alltid morsomt å sette fyr på noen fiender for så å gi dem et lite "sjokk" når de hopper i vannet for å kjøle seg ned. Sette tags på fienden for å få botene til å angripe de, evt få Big Daddy til å tro at du er little sister.

 

Stemningen i spillet er fantastisk

 

Har spilt det litt for mye i dag, på en måte så klarer jeg ikke å legge det bort og på en annen måte så er jeg livredd for å bli ferdig med historien

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har spilt det litt for mye i dag, på en måte så klarer jeg ikke å legge det bort og på en annen måte så er jeg livredd for å bli ferdig med historien

9360192[/snapback]

 

Hehe, skjønner nøyaktig hva du mener. Har spilt forbi Medical og litt inn i Neptune's bounty, og nå har jeg tatt en liten pause. Prøver å spare litt på spillet, og fordøye de inntrykkene jeg har fått så langt.

Lenke til kommentar

Enig der jeg å, nettopp drept den første bossen.

 

Spillet er så perfekt laget, at jeg aldri vil bli ferdig med det, men samtidig gruer jeg meg ikke, siden jeg synes dette spillet vil bli bedre når man får erfaring med fiendene, og kan legge opp bedre taktikk.

 

Det er ytterst skjeldent jeg tenker slikt, all ære til Bioshock. :)

Lenke til kommentar
Har akkurat spilt ca 1,5 time til. Kommer bare ikke over hvor UTROLIG bra dette spillet er.  :love:

 

 

EDIT: Var jeg den eneste som fikk skikkelig puls når jeg skulle ta en big daddy for første gang ?  :!:

9360920[/snapback]

 

Er fremdeles utrolig forsiktig når jeg skal ta ut BigDaddies (Rosie) .. er utrolig nervepirrendes..

 

Har tatt ca. 10 - 15 stk allerede..

Lenke til kommentar
Hvordan var lengden? Utforska du mye eller?

9346196[/snapback]

Eg har utforska mykje - og klokka inn ca 15-17 timar.

Klart eit av årets beste spel. Utanom ein liten ting. Ikkje sjå spoileren min lengre opp om du ikkje er 100% sikker på at du absolutt må. ;)

 

Eg blir lett skremd - og er ikkje nokon horror movie buff. Eg syntes stemninga i spelet gjorde det skummelt. Lydane, musikken, stemmene. Alt i saman gjorde det, for meg, til ein skummel og utruleg spanande oppleving.

 

Fekk ca 700/1000 gamerpoints - det seier vel litt om at eg ikkje rusha det. Tok meg god tid, og leita i alle rom, etter lyd-dagbøker. Alt i alt ein utruleg spel-oppleving.

Har hatt spelet i 4 dagar for dei som lurar.

9347088[/snapback]

Har nå gjennomført spillet selv. Må si meg litt enig med deg angående spoileren, men ikke nok til at det ikke får 10/10 i min bok :)

Brukte vel i overkant av 12 timer, utforska alt tror jeg, men er vel litt kjapp av meg. Skal nå spille gjennom en gang til :D

 

Ang. slutten:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bossfighten var jo konge da! Men CG-filmen på slutten var for kort og anti-klimatisk syns jeg. Jeg harvesta forresten alle little-sistersene. Regner med det er 2 forskjellige slutter. Skal spille gjennom en gang til og redde alle. Kan bli vanskelig på hard :p
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Rundet det nettop, reddet alle bortsett fra 1 little sister som jeg harvesta, å gud som jeg angrer på det, gjorde det bare for å se hva som skjedde. også trodde jeg ikke at absolutt alle måtte reddes for å få den gode slutten. Er bare en ting å gjøre da, spille gjennom en gang til, denne gangen skal jeg redde _alle_. :p

 

slutten synes jeg forresten var utrolig skuffende, sto absolutt ikke i stil med resten av spillet. For sånn ellers så var det jo helt utrolig bra :thumbup:

 

Vet ikke om det var noen spoilere her jeg, men skjulte det sånn for sikkerhets skyld hehe.

Lenke til kommentar

Dere som har fullført spillet dere må være ûber gamers. Jeg fikk spillet på fredag, begynte å spillet det ca 18.00 på fredag spilte det ca 3 timer, tok det opp på lørdag spilte ca 5 timer, og nå i dag har jeg spilt det i ca 4-5 timer i strekk og alikevel så har jeg 2 levler igjen.

 

Er så digg når andre skader Big Dady for deg så har du mindre jobb foran deg å få an ned i bakken. :D

Lenke til kommentar
Dere som har fullført spillet dere må være ûber gamers. Jeg fikk spillet på fredag, begynte å spillet det ca 18.00 på fredag spilte det ca 3 timer, tok det opp på lørdag spilte ca 5 timer, og nå i dag har jeg spilt det i ca 4-5 timer i strekk og alikevel så har jeg 2 levler igjen.

 

Er så digg når andre skader Big Dady for deg så har du mindre jobb foran deg å få an ned i bakken. :D

9365883[/snapback]

 

Helt enig veldig morsomt å legge seg tilbake å se på når fiendene dine angriper hverandre, veldig imponerende AI i det spillet her :cool:

 

Men tipper du spiller på medium eller hard, brukte ca 7 timer på runde det mens jeg spillte på Easy og så rushet jeg jo gjennnom hele spillet turte ikke første gangen å gjennomsøke hele spillet, litt for creepy :scared:

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vett hva sang hu jenta synger når du møter hun for første gang i en annen tekstversjon, selve melodien er lik, men ikke teksten da seff

Har studert det nøye og lytta masse og har kommet fram til:

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fader Jakob, Fader Jakob, sover du, sover du, hører du min klokke, hører du min klokke ding dang dong ding dang dong
Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Dere som har fullført spillet dere må være ûber gamers. Jeg fikk spillet på fredag, begynte å spillet det ca 18.00 på fredag spilte det ca 3 timer, tok det opp på lørdag spilte ca 5 timer, og nå i dag har jeg spilt det i ca 4-5 timer i strekk og alikevel så har jeg 2 levler igjen.

 

Er så digg når andre skader Big Dady for deg så har du mindre jobb foran deg å få an ned i bakken. :D

9365883[/snapback]

 

Helt enig veldig morsomt å legge seg tilbake å se på når fiendene dine angriper hverandre, veldig imponerende AI i det spillet her :cool:

 

Men tipper du spiller på medium eller hard, brukte ca 7 timer på runde det mens jeg spillte på Easy og så rushet jeg jo gjennnom hele spillet turte ikke første gangen å gjennomsøke hele spillet, litt for creepy :scared:

9366861[/snapback]

 

Spiller på medium, ja. Bruker for det meste å gå (ikke løpe) rund om i områdene og følge med på hva AI`en driver med. Alltid kjekt å ikke treneg å havne i bråk med dem når du kan unngå dette, spare på f.eks kuler da dette ikke er akkurat et spill i klassen med HALO, DOOM eller Half-Life der det er satt større fokus på nærkampene. I de nevnte spillene hvis man rusher et rom med 7-10 stk kalarer man å ta knekken på disse mens man faktisk sliter med å ta knekken på 3 stk i Bioshock, fordi da fyker helsepakkene bort veldig fort. :D

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vett hva sang hu jenta synger når du møter hun for første gang i en annen tekstversjon, den så hu synger på bare jeg har tatt en norsk versjon av sangen som jeg tror er riktig

Har studert det nøye og lytta masse og har kommet fram til:

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fader Jakob, Fader Jakob, sover du, sover du, hører du min klokke, hører du min klokke ding dang dong ding dang dong

9368595[/snapback]

 

Ja, men hun synger ikke Fader Jakob, kun melodien. Give me lollies, give me lollies, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...